Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@10:17:39 GMT

نتایج آزمایش‌های آزاده نامداری هنوز مشخص نشده است

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۰۶۱۷

نتایج آزمایش‌های آزاده نامداری هنوز مشخص نشده است

به گزارش «تابناک»، خبرگزاری میزان در مورد آخرین وضعیت بررسی نتایج آزمایش‌های پزشکی قانونی در خصوص فوت نامداری اعلام کرد: پیرو اقدامات تخصصی صورت پذیرفته، آزمایشات آسیب شناسی در حال انجام است و هنوز نتایج آن مشخص نشده است.

بر پایه این گزارش تعیین علت قطعی مرگ پس از روشن شدن نتایج تمامی آزمایش‌ها و بر اساس آن و همچنین معاینات انجام شده و یافته‌های بررسی صحنه جرم انجام و نتیجه به اطلاع مقام محترم قضایی رسانده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش ضمن تکذیب برخی اخبار منتشره در مورد فوت نامداری می‌افزاید روند تخصصی تعیین علت فوت همچنان در حال انجام است و اعلام هر خبری در این خصوص صرفا از مجاری رسمی و قانونی انجام می‌شود.

نامداری متولد ۹ آذر ۱۳۶۳ مجری و تهیه‌کنندهٔ تلویزیون ایرانی بود. او با اجرا در برنامه تازه‌ها در سیمای خانواده به شهرت رسید.

نامداری کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس (کرمانشاه) آغاز کرد و سپس با کمک اقبال واحدی به تهران آمد و در برنامه «خط مستقیم» شبکه تهران به تهیه کنندگی سعید غفاری و رضا داستانی به اجرا در تلویزیون ادامه داد.

نامداری در سال ۱۳۸۴ به عنوان مجری بخش تازه‌ها در برنامه سیمای خانواده شبکه یک شروع به فعالیت کرد که تا چهار سال ادامه داشت و در بهمن ۱۳۸۸ به اجرای خود در تازه‌ها پایان داد. در ادامه مجری برنامه غیرمنتظره شد.

در اردیبهشت ۱۳۹۰ در سری جدید برنامه غیرمنتظره با عنوان جمع ما به عنوان مجری حضور پیدا کرد.

با آغاز سال ۱۳۹۲ نامداری سری دوم برنامه «خانمی که شما باشی» را نویسندگی، مجری‌گری و تهیه‌کنندگی کرد. تا کنون پنج سری از برنامه خانمی که شما باشی از شبکه دوم سیما پخش شد. این مجری جوان در حالی از حضور در سال ۹۴ با ششمین سری از برنامه مستند خود با عنوان خانمی که شما باشی، در تلویزیون، خبر داده بود که یکبار دیگر برنامه‌اش توقیف شد در حالی که تیزرهای این برنامه از شبکه دو پخش شده بود.

نامداری در سال ۹۵ پس از سه سال دوری از عرصه اجرا با برنامه گفت و گو محور آبان بر روی شبکه آپارات مجدداً به صحنه بازگشت.

او در این برنامه به گفت و گوهای چالشی با فعالان مختلف زن در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی پرداخت. او همچنین در همین سال، کتابی در قالب مجموعه داستانی کوتاه با همین نام توسط انتشارات علمی فرهنگی منتشر کرد.

شامگاه هفتم فروردین ۱۴۰۰ شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های فارسی خبر از درگذشت نامداری دادند. پیکر بی جان آزاده نامداری در آپارتمان محل سکونتش در غرب تهران کشف شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان حمید صفت تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها سند همکاری 25 ساله ایران و چین کارت اعتباری سهام عدالت آزاده نامداری پزشکی قانونی آزمایش علت فوت اعمال ماه شعبان حمید صفت تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها سند همکاری 25 ساله ایران و چین کارت اعتباری سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۰۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان

  ایوب کرد مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران گفت: پس از بارندگی‌های اخیر یکی از برنامه‌های کاهش ابتلا و همچنین کنترل پشه آنوفل و آئدس (ناقلین بیماری‌های مالاریا و تب دانگ) انجام عملیات سم پاشی منازل در مناطق دارای تبادل جمعیتی بالا با سایر مناطق آلوده و بالا بودن تعداد زیستگاه لاروی پشه است.

وی افزود: در شهرستان سیب و سوران عملیات سم پاشی توسط ۳ تیم در مناطق پرخطر تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برنامه ریزی و اجرا شده است.

  کرد گفت: همچنین در کنار این عملیات زیستگاه لاروی هر روستا بررسی و در صورت مشاهده لارو عملیات لاروکشی انجام می‌پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان
  • خاطره مجری برنامه مشاعره از شاعران بنام ایران
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • اعلام آمادگی قالیباف ، متکی ، ذوالنوری ، آقاتهرانی ، رسایی و حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند