Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری امتحانات نیمسال دوم (۱۳۹۹-۱۴۰۰) دانش آموزان طبق وضعیت رنگبندی شهرستان‌ها از لحاظ بیماری کرونا تأکید کرد.

 ابراهیم قادری در جمع خبرنگاران، چگونگی برگزاری امتحانات و سایر فعالیت‌های مدارس در وضعیت های مختلف رنگبندی شهرستان‌های استان از لحاظ  ویروس کرونا را تشریح و با بیان اینکه در حال حاضر شهرستان‌های سنندج، بانه، دیواندره و بیجار از لحاظ رنگبندی کرونا در وضعیت نارنجی و شهرستان سقز در شرایط قرمز قرار دارد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع و نقش آن در کاهش ابتلا و گسترش موج جدید بیماری و ممنوعیت هرگونه فعالیت حضوری مدارس در شرایط کنونی ضروری است که از برگزاری هر گونه آزمون به ‌صورت حضوری خودداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: برگزاری کلاس‌های حضوری پایه اول، دوم ابتدایی و دروس کارگاهی شاخه‌های کار و دانش به صورت اختیاری (حداکثر ۱۰ نفر) نیز مختص به وضعیت زرد و آبی بوده و در شهرستان‌های با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

قادری با بیان اینکه کرونای انگلیسی در کمین جوانان است، ادامه داد: بر خلاف کرونای شیوع یافته در یک سال گذشته که افراد کهنسال را بیشتر درگیر می کرد، کرونای انگلیسی جوانان را بیش از سایر سنین تهدید می کند لذا محدودیت‌های بیشتری برای کنترل آن باید ایجاد شود.

وی با تأکید بر لزوم پرهیز از سفرهای غیر ضروری، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تشدید فاصله گذاری اجتماعی اذعان کرد: ویروس انگلیسی قدرت سرایت بالایی داشته و باید همشهریان  فهیم  در همه گروه‌های سنی با پرهیز جدی‌تر از تردد غیر ضروری در کنترل کرونا و کاهش بار بیماری کمک کنند تا با همکاری یکدیگر بتوانیم مانع از ایجاد موج جدید بیماری شویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امتحانات استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۰۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان

علی اصغر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در رویکرد جدید طرح نور، وظیفه نظارت بر ادارات و مراکز آموزشی استان در خصوص وضعیت حجاب و عفاف به ستاد امر به معروف و نهی از منکر سپرده شده است.

وی افزود: طلایه داران ستاد امر به معروف روزانه به صورت نامحسوس وضعیت حجاب و عفاف را در مراکز آموزشی رصد و پایش کرده و در قالب چک لیست‌های مشخص نتایج آن را به سمع و نظر دستگاه‌های مرتبط می‌رسانند.

حسینی بیان کرد: این ارزیابی‌ها در مدارس به ویژه حین خروج دانش‌آموزان از مدرسه انجام می‌شود و قرار است عواقب بی‌حجابی دانش‌آموزان در خارج از مدرسه متوجه والدین آنان نیز شود.

کد خبر 6094216

دیگر خبرها

  • شرکت ۴۴هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی در چهارمحال وبختیاری
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در میبد
  • محتواهای کمک‌ آموزشی برای امتحانات نهایی موضوعیتی ندارد
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • لزوم شکل‌گیری دبیرخانه دائمی رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان/ برگزاری ره‌آورد فناورانه
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • افت شدید تحصیلی دانش آموزان در دولت رئیسی/ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در کردستان