Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: سند راهبردی ۲۵ ساله ایران و چین علاوه بر تأمین منافع بلندمدت برای دو کشور، گامی در مقابل یک‌جانبه‌گرایی آمریکا در غرب آسیاست.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی افزود: جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان کشوری مقتدر در دنیا در صدد آن است که با اجرای راهبردهایی هم چون گسترش همکاری‌های دراز مدت با روسیه و چین با یک‌جانبه‌گرایی‌های دولت تروریست آمریکا مقابله کندوبه فشارهای حداکثری آمریکا علیه کشورمان پایان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی دلیگانی با یادآوری این‌که قرارداد ۲۵ ساله میان ایران و چین  سندی ست که جنبه اجرایی ندارد خاطرنشان کرد: هر توافق‌نامه‌ای که در ذیل این سند به امضای دو طرف برسد به‌صورت شفاف در مجلس بررسی و تصویب خواهد شد.

دبیر هیأت‌رئیسه مجلس  بیان کرد که رسانه‌های بیگانه با تحریف واقعیت‌ها درباره این سند از نمادهای دروغین فروش ایران به چین و ترکمانچای چینی استفاده کردند تا با همراهی برخی در داخل به نگرانی‌های افکار عمومی دامن بزنند.

وی بر این نکته تأکید کرد که جریان رسانه وابسته غربی می‌خواهند غرب را تنها منجی کشور معرفی کنند و موضوع خنثی‌سازی تحریم‌های اقتصادی را که از نتایج سند راهبردی ایران و چین خواهد بود به خودفروشی از روی ضعف برای ایران تقلیل دهد.

 انتهای پیام/۶۳۰۹۸/ج۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: حسینعلی حاجی دلیگانی سند راهبردی ایران و چین شاهین شهر نماینده مجلس شورای اسلامی ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۰۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود

حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اقدامات مهم مجلس دوازدهم بیان کرد: قطعا سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود و دولت و مجلس باهم باید تصمیمات مهمی بگیرند و در زمینه مسائل اقتصادی خیلی از مشکلات و همچنین درآمدها و هزینه ها مشخص است .باید تصمیمات مهمی گرفته شود تا این بادکنک توروم در کشور هرچه سریعتر بترکد و این سختی ها از مردم برداشته شود . اقدامات خوبی هم در اصلاح بودجه و مدیریت منایع و مصارف دیده شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم این سال برای مردم و مجلس مبارک باشد و در اولین سال خود گام بلندی را در جهت رفع مشکلات اقتصادی و شروع برای رفع مشکلات بردارد.

حاجی بابایی در ارزیابی مجلس یازدهم گفت: همه مجالس ما مملو از اقدامات خوب و همچنین اقدامات بر زمین مانده است مجلس یازدهم ما هماز این امر استثنا نبوده است. اقدامت خوبی نظیر جهش تولید ، رفع موانع تولید و توجه به شرکت های دانش بنیان از اقدامات خوبی بود که انجام شد اما اقداماتی هم بود که میتوانست انجام شود که امیدواریم آن اقداماتی در این مجلس انجام نشد در مجلس آینده انجام شود و این ریل ادامه یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود
  • توجه جدی به توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • خودرو جایزه کم مصرفان برق/ توافق نفتی آمریکا و چین