Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- تیم فوتبال منچستریونایتد در دیدار خانگی برابر برایتون به پیروزی دو بر یک دست یافت. «علیرضا جهانبخش» از دقیقه ۸۷ وارد زمین شد.

 یکشنبه شب از هفته سی‌ام لیگ برتر باشگاه‌های انگلیس، تیم رده دومی منچستریونایتد در ورزشگاه «اولدترافورد» پذیرای برایتون بود و به پیروزی دو بر یک رسید.

«علیرضا جهانبخش» وینگر ایرانی تیم برایتون مطابق معمول روی نیمکت قرار داشت و تنها سه دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برایتون شروع بهتری در این دیدار داشت و در دقیقه سیزدهم توسط «دنی ولبک» مهاجم باتجربه خود به گل دست یافت. ولبک سابقه حضور در منچستر را هم در کارنامه دارد.

در ادامه برایتون می‌توانست به گل دوم برسد که «هندرسون» دروازه‌بان میزبان با چند واکنش مناسب اجازه نداد تا اختلاف بیشتر شود.

منچستری‌ها در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتند و در دقیقه ۶۲ «مارکوس راشفورد» ستاره خط حمله یونایتد موفق شد کار را به تساوی بکشاند.

شاگردان «اوله گانر سولسشر» که نمی‌خواستند در این دیدار خانگی امتیازی از دست بدهند در ادامه برای رسیدن به برتری تلاش زیادی انجام دادند تا در نهایت «میسون گرین‌وود» در دقیقه ۸۲ گل دوم شیاطین‌سرخ را به نام خود ثبت کند.

منچستر با کسب این پیروزی به امتیاز ۶۰ رسید تا همچنان نزدیک‌ترین تعقیب کننده تیم صدرنشین منچسترسیتی باشد. برایتون هم ۳۲ امتیازی باقی ماند و باید برای رهایی از سقوط تلاش کند.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۰۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ برابر این تیم به میدان رفت و پس از ۹۰ دقیقه تلاش توانست با نتیجه 2-2 حریف را متوقف کند.

وینیسیوس ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد هر دو گل رئال مادرید را در این بازی وارد دروازه مانوئل نویر کند و در پایان این دیدار هم به عنوان بهترین بازیکن میدان از سوی کارشناسان یوفا انتخاب شد و این جایزه را از آن خود کرد.

حالا شاگردان کارلو آنجلوتی امیدوار هستند که بتوانند در بازی برگشت در ورزشگاه خانگی‌شان با حمایت هواداران این تیم شرایط سختی را برای باید رقم بزنند و بتوانند به دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان صعود کنند و حریف یکی از دو تیم پاری سن ژرمن یا دورتموند شوند.

وینسیوس پس از پایان این بازی در پاسخ به این سوال که آیا رئال می‌تواند پانزدهمین جام قهرمانی لیگ قهرمانان را بالای سر ببرد گفت:« با رئال مادرید هر چیزی ممکن است. همه ما می‌دانیم که 90 دقیقه‌ها در برنابئو بسیار طولانی هستند.»

دیگر خبرها

  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • حضور یک تیم لیگ برتری در یزد بعد از 8 سال
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا