Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-30@17:58:05 GMT

بمب های جادوگر برای سال 1400

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۰۹۰۰

بمب های جادوگر برای سال 1400

به گزارش جام جم آنلاین ، چهره شکست خورده انتخابات ریاست فدراسیون در اسفند ماه 1399 همانطور که سال گذشته خبرسازترین فرد فوتبالی بود قرار است در قرن جدید هم به خبرسازی خود ادامه بدهد و از این لحاظ مرد شماره یک باشد!

علی کریمی در مجمع انتخاباتی اسفند 99 فقط 9 رای به دست آورد تا دو پیش بینی در رابطه با حضور او در این رویداد به واقعیت تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست اینکه او رئیس فدراسیون نخواهد شد و دوم اینکه تعداد آرای او از انگشتان دو دست هم بیشتر نمی شود. مهاجم اسبق پرسپولیس و تراکتور فقط 9 رای را به دست آورد و در همان دور اول کنار رفت.

به هر حال علی کریمی بعد از شکست در انتخابات تاکید کرد که دیگر کاری در فوتبال ندارد اما اوضاع آنطور هم نیست. در واقع نمی توان تصور کرد که کریمی نمی خواهد به فوتبال برگردد. او برنامه های جذاب و البته جنجالی دارد...

 

کریمی پشت سر گل محمدی؟

نخستین خبری که در نوروز 1400 در میان شایعات فوتبالی بیشتر به واقعیت خودش را نشان داد احتمال سرمربی گری او در تیم فوتبال پرسپولیس است. این احتمال حتی سال گذشته هم مطرح شد.

یحیی گل محمدی یک مربی موفق و کارنامه دار در پرسپولیس است اما خوب میدانیم برانکو که از او موفق تر هم بود رفت چه برسد به یحیی که پیش از نوروز 1400 خبر اختلاف او با برخی از مدیران باشگاه هم به گوش می رسید.

جسته و گریخته شنیدیم که علی کریمی در صف مربی گری پرسپولیس است و اگر یحیی گل محمدی در پایان این فصل راه خود را از سرخ ها جدا کند قطعا مربی بعدی علی کریمی خواهد بود...

البته بعد از شکست او در انتخابات چند خبرنگار گفتند که ممکن است به لیگ برتر برگردد اما هیچکس از این نگفت که شاید پرسپولیس یکی از گزینه های بازگشت او به لیگ برتر باشد. ناگفته نماند که جادوگر سرخ ها تجربه چندان موفقیت آمیزی در مربی گری در لیگ برتر ندارد و دوران بدون دستاوردی در چند تیم از جمله سپیدرود رشت داشت.

 

جادوگر و تیم ملی

علی کریمی باز هم قرار است یک بار دیگر به تیم ملی فوتبال ایران برسد؟ او سال ها ستاره تیم ملی بود و سپس مدت کوتاهی در دوره سرمربی گری کی روش به عنوان دستیار فعالیت می کرد. البته دوره دستیاری او در تیم ملی با قهر و دلخوری به پایان رسید.

حالا یک بار دیگر اخبار مربوط به حضور کریمی در تیم ملی فوتبال ایران شنیده می شود البته اینبار نه به عنوان دستیار بلکه به عنوان سرمربی.

زمانی علی دایی به شکل غیرمنتظره ای سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد و حالا ممکن است چنین اتفاقی هم در انتظار علی کریمی باشد. هم اکنون هدایت ملی پوشان ایران را اسکوچیچ بر عهده دارد که البته یکی از سخت ترین کارهای دنیای فوتبال بر عهده اوست: بردن یوزها به جام جهانی قطر!

شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال ایران نظر مساعدی در این رابطه دارد.

نکته مهم در رابطه با علی کریمی این است که او در یک سال اخیر به شدت خوش اشتها شده است و در رابطه با هر موقعیتی تمایل خود را نشان می دهد، از ریاست فدراسیون فوتبال گرفته تا سرمربی گری در پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران. حتی در اینباره سال گذشته درباره تمایل او جهت مدیرعاملی در پرسپولیس هم اخباری منتشر شد که به جایی نرسید.

البته این تمایل شدید انرژی و انگیزه های جادوگر را نشان می دهد اما به همان اندازه می تواند خوب «نباشد»...

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: علی کریمی پرسپولیس فوتبال تیم ملی فوتبال ایران علی کریمی مربی گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل اول فوتسال ایران به تایلند +فیلم

مهدی کریمی با شوت پای‌چپ نخستین گل ایران مقابل تایلند در فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا را به‌ثمر رساند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدار فینال جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۵ آسیا ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران در سالن بانکوک آرنای تایلند میان تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند، دو فینالیست هفدهمین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی قاره‌کهن آغاز شده و ایران دو بر صفر از حریف خود پیش است.

تیم ملی فوتسال ایران با یک کار تمرین شده توسط ملی‌پوشان خود از روی ضربه اوت و با شلیک دیدنی مهدی کریمی، گل اول بازی را به ثمر رساندند. مهدی کریمی برای دومین مرتبه در برابر تایلند موفق به گلزنی شد و تعداد گل‌های خود در جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا را به عدد پنج رساند.

کد خبر 748826

دیگر خبرها

  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • خبر خوب به اردوی پرسپولیس رسید | بیرانوند به ال کلاسیکوی ایرانی می‌رسد + جزئیات
  • گل اول فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • گل مهدی کریمی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-1 ایران)
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!