Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن ذوالفقارنسب در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره عدم گلزنی مهاجمان پرسپولیس در بازی با پدیده مشهد که منجر به تساوی یک - یک این تیم شد گفت: خط حمله پرسپولیس نسبت به گذشته کاملاً تغییر کرده است. این تیم در سال‌های قبل مهاجمان باتجربه‌تری داشت. علی علیپور که جوان بود توانست در کنار مهدی طارمی کسب تجربه کند و برای پرسپولیس مثمر ثمر ظاهر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا این وضعیت فرق کرده است.

کارشناس فوتبال ایران افزود: مهدی عبدی از ابتدای فصل در خط حمله تنها بود. طبیعی است که او نیاز به تمرکز بیشتر دارد و نباید فشار هواداران باعث ایجاد مشکل در تیم شود.

وی درباره بازگشت عیسی آل کثیر به جمع مهاجمان پرسپولیس تاکید کرد: او بازیکن با کیفیتی قبل از دوران محرومیتش بود. بازیکن فوتبال باید همیشه خودش را آماده نگه دارد. آل کثیر مدت زیادی با پرسپولیس تمرین نکرده است. در ورزش‌های گروهی، هماهنگی با تمام ارکان یک تیم اهمیت زیادی در موفقیت فردی دارد. او برای اینکه باز هم بتواند خودش را به سطح ایده آل برساند نیاز به زمان دارد.

ذوالفقارنسب تصریح کرد: مشکل گلزنی پرسپولیس مقطعی است. این تیم بازیکنان خوبی دارد و فکر نمی‌کنم مشکلی برایش به وجود بیاید.

او درباره شروع دوباره رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا یادآور شد: موفقیت تیم‌های ایرانی بخصوص پرسپولیس در چند سال گذشته باعث اعتماد به نفس ما می‌شود. من فکر می‌کنم سابقه‌ای که پرسپولیس دارد گام متفاوتی را از این تیم مشاهد خواهیم بود. تیم‌ها با ترس از اسم پرسپولیس وارد زمین خواهند شد.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در پایان گفتگویش با خبرنگار مهر گفت: من به این پرسپولیس خوشبین هستم و اگر بازیکنان بتوانند تمرکز خود را حفظ کنند قطعاً در آسیا موفق خواهند شد. سایر تیم‌ها هم پتانسیل صعود از گروه خود را دارند و امیدوار هستم همگی موفق شوند.

کد خبر 5180861

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس بیژن ذوالفقارنسب لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی آزاد تیم فوتبال پیکان تهران تیم ملی فوتبال ایران جودو ویروس کرونا تيم فوتبال پديده یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس کسب سهمیه المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۱۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) روایت جالب فریدون زندی از مشکل داشتن علی پروین با او

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فوتبال ۳۶۰

tags # علی پروین ، فوتبال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • صدا و سیما تحمل نقدپذیری خود را بالا ببرد
  • (ویدئو) روایت جالب فریدون زندی از مشکل داشتن علی پروین با او
  • نبود اسپانسر مشکل اصلی فوتبال مازندران
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • مشکل صلاح کلوپ را میلیاردر می‌کند!
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!