Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی نافچی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد کرونا در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در استان زنجان کاهش یافته است، گفت: باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان تقویت شود.

وی اظهار کرد: رعایت نکردن بهداشت فردی و اجتماعی در استان بسیار نگران کننده است و باید زدن ماسک در استان فرهنگ سازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با بیان اینکه استان زنجان در مرز هشدار است، گفت: پیشگیری و آگهی بخشی از کرونا باید مورد توجه و تاکید قرار گیرد و همه باید برای تحقق این مهم باید در آماده باش باشند.

مرادی نافچی با بیان اینکه همه باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، ابراز داشت: افرادی که رعایت نکنند با آنها برخورد قاطع صورت گیرد.

وی با بیان اینکه واحد صنفی رعایت نکند باید با واحد صنفی برخورد شود، گفت: در این میان با کسی شوخی و تعارفی نداریم چرا که مراکز درمانی استان پر است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان ابراز داشت: ممنوعیت ابلاغی به شکل صحیح اجرا شود و مراکز آموزشی، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، دهیاری، مراکز علمی و تمام ادارات باید مسئول تبیین و رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشند.

مرادی نافچی گفت: روسای اتحادیه‌ها باید مسئول رعایت پروتکل‌های بهداشتی خود باشند و اگر رعایت نشود باید برخورد شود و دیگر دوران مشاعات گذشت.

وی تصریح کرد: همه مناطق استان زنجان بخصوص شهرهای زنجان و ابهر در مرز هشدار قرار دارد و باید در تمام شهرستانها باید بهداشت فردی و اجتماعی رعایت شود و در مبادی ورودی شهر جریمه‌ها اجرا شود و باید رویکردها تغییر کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: صداو سیما و پرتال دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت خود برای اطلاع رسانی عموم استفاده کنند.

مرادی نافچی با بیان اینکه ابلاغیه رصد مناطق ۳۶ گانه زنجان به ۳۶ مدیر زنجانی اعلام شده و موظف به کنترل وضعیت موجود هستند، افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی نسبت به تامین اعتبار برای تجهیز بیمارستان‌های از منابع ملی و استانی سرفصل تامین لازم را داشته باشد.

وی با بیان اینکه برگزاری هر نوع مراسم تجمع توسط هر مقام در استان ممنوع است، گفت: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا، برگزاری مراسم ماه مبارک رمضان در مناطق زرد و نارنجی به شکل فردی و خانوادگی و توزیع نذورات و افطاری‌ها ممنوع است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان تصریح کرد: اولویت اول تامین اکسیژن بیمارستان‌های استان است و در صورت مازاد بر نیاز به سایر استان‌ها ارسال می‌شود و مدیریت تامین اجتماعی در بیمارستان‌های امید ابهر و امام حسین شهر زنجان تا ۲۴ شب نسبت به خدمات تست کرونایی اقدام کنند.

مرادی نافچی با بیان اینکه مسئول اصلی آرامستان ها با شهرداران استان است، افزود: برای مدیریت بهتر و سازوکارهای همکاری‌های مشترک لازم آن با نیروی انتظامی و بسیج طراحی شود.

کد خبر 5181405

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری زنجان ویروس کرونا ویروس کرونا شیوع کرونا روز طبیعت آمار کرونا کرمانشاه بوشهر گرگان اراک محدودیت های کرونایی 12 فروردین ستاد ملی مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه تردد وسایل نقلیه سانحه تصادف معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان پروتکل های بهداشتی مرادی نافچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۱۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سد آبریز مطالبه مهم مردم است و این وضعیت ناامید کننده نباید ادامه پیدا کند.

آیت‌الله سید نصیر حسینی دوشنبه شب ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به گسترش آرمان‌های انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان، افزود: امروز صدای انقلاب اسلامی در تمام دنیا شنیده می‌شود. مجری تلویزیون آمریکا می‌گوید دانشجویان دانشگاهیان آمریکا شعارهایی با مضامین شعارهای شهدا، آیت الله خامنه‌ای، اسلام، عدالت، عزت و اخلاق می‌دهند. امروز می‌بینیم که شهدا چه عظمتی خلق کرده‌اند.

وی اظهار کرد: دیروز فریاد رهایی قدس را سر می‌دادیم. مرگ بر آمریکا، اسرائیل و صهیونیسم سر می‌دادیم. صدای ما صدای تنها بود، اما به برکت مقاومت شهدا و خون درخشان شهدا، امروز در همه دنیا شعارهای انقلابی اسلامی را سر می‌دهند. امروز در تمام جهان این شعار از زبان انسان‌های آزاده طنین‌انداز شده است.

امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: هر صدایی که راه شهیدان را جلوی پای ما قرار دهد، صدای خدا، اولیا و انبیاء است و هر صدایی که قصد داشت راه شهیدان را به فراموشی بسپارد، این صدا، صدای شیطان است.

وی با قدردانی از حضور مردم شهرستان کهگیلویه در اجلاسیه ۴۲۲ شهید، تصریح کرد: مردم، جوانان، دختران، زنان و مردان ما با وجود تلاش دشمنان راه شهیدان را گم نکرده‌اند، ان‌شاءالله پرچم اسلام در سراسر جهان برافراشته خواهد شد و صدای منجی عالم بشریت از تریبون‌های سراسر جهان شنیده خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به معاون اجرایی رئیس جمهور ادامه داد: مردم این استان قدردان نعمت‌های انقلاب هستند. همه ما دوران ذلت‌بار طاغوت که نه جاده وجود داشت و نه امکانات را دیده‌ایم. آن دوران سراسر فقر، ذلت، خواری و عقب‌ماندگی بود؛ در حالی که سراسر کشور منابع نفتی وجود داشت و آن شاه ملعون می‌گفت آنقدر پول‌های هنگفت در اختیار داریم که نمی‌دانیم آن را چه کار کنیم.

حسینی عنوان کرد: امروز خدمات نظام رخ‌نمایی می‌کند و مردم ما شاکر و سپاسگزار هستند؛ اما ظرفیت جمهوری اسلامی بیشتر از این چیزها است. ظرفیت نظام ظرفیت جهانی است. با همه این سرمایه‌های بسیار گسترده، اما در بخشی از مسائل، استان کهگیلویه و بویراحمد مورد بی‌توجهی قرار گرفته است.

وی با اشاره به وضعیت جاده‌های استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: جاده‌های ارتباطی این استان مناسب نیست و بخشی از این راه‌های ارتباطی ایمنی لازم را ندارند. راه آهن یاسوج یکی از مطالبات ماست که خیلی وقت پیش مصوب شده، اما مورد بی‌توجهی قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص سدهای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سدهایی که در این استان وجود دارد، کمترین بهره‌ای از آن‌ها نصیب مردم این استان می‌شود. همانطوری که نفت ما برای همه قابل استفاده است و ما خوشحالیم که آب داریم و همه از آن بهره می‌برند؛ اما توقع داریم که مردم این استان از آب سدها بهره کافی را ببرند.

به گزارش ایسنا، حسینی تاکید کرد: سد چم‌شیر دو میلیارد حجم ذخیره‌سازی دارد؛ اما در تقسیم این آب استان کهگیلویه و بویراحمد بهره کمی دارد. از سد مارون بهره نمی‌بریم و بیشترین سهم آب سد کوثر به استان‌های همجوار می‌رسد. انتظار می‌رود حق‌آبه استان کهگیلویه و بویراحمد از این سدها دیده شود. احداث سد آبریز مطالبه مهم مردم استان است بنابراین این وضعیت ناامید کننده نباید ادامه پیدا کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • داشتن مردمانی آشنا به علوم جدید می‌تواند در دامنه وقف قرار گیرند
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد