Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر‌ و روستای استان،‌ در دوره مجازی آشنایی هیئت نظارت شهرستان‌های استان قزوین با قوانین و مقررات انتخاباتی اظهار کرد: هیئت‌های نظارت باید به این نکته توجه کنند که مر قانون همواره در بخش‌های مختلف برگزاری انتخابات لحاظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بررسی صلاحیت افراد و توجه به موازین قانونی و اخلاقیدر این باره را مورد تأکید قرار داده و عنوان کرد: در تعیین صلاحیت داوطلبان باید محرمانه بودن اطلاعات و اسرار افراد و داوطلبان کاملاً رعایت شود.

محمدبیگی فرصت یک هفته‌ای و قانونی داوطلبان برای معرفی خود و برنامه‌های‌شان را مسیر پیش بینی شده قانونی خواند و تصریح کرد: تبلیغات زودهنگام انتخاباتی خلاف قانون است، اما گاهی دیده می‌شود برخی از داوطلبان اقدام به تبلیغات زودهنگام انتخاباتی کرده‌اند لذا هیئت نظارت باید هوشیار بوده و این تخلفات را ثبت و جهت رسیدگی به آن‌ها پس از انتخابات مورد توجه قرار دهد.

این نماینده مجلس در پایان اولویت نخست در امر انتخابات را حضور با شکوه و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب آگاهانۀ آن‌ها عنوان کرد و افزود: باید بستر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود چرا که بهار انتخابات ما مشارکت همه جانبه و وحدت و همدلی در پای صندوق‌های رأی و بزرگ‌ترین سرمایۀ ما اعتماد مردم است که باید از آن حفاظت و صیانت کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت حداکثری در انتخابات فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۱۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان

سخنگوی دولت از تأیید اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش در هیئت دولت و شورای نگهبان و ابلاغ آن برای اجرای خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در صفحه اجتماعی خود در فضای مجازی نوشت:

«به‌ منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید. این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.»

هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد