Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

یکشنبه شب از هفته سی‌ام لیگ برتر باشگاه‌های انگلیس، تیم رده دومی منچستریونایتد در ورزشگاه «اولدترافورد» پذیرای برایتون بود و به پیروزی دو بر یک رسید.

«علیرضا جهانبخش» وینگر ایرانی تیم برایتون مطابق معمول روی نیمکت قرار داشت و تنها سه دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد.

برایتون شروع بهتری در این دیدار داشت و در دقیقه سیزدهم توسط «دنی ولبک» مهاجم باتجربه خود به گل دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولبک سابقه حضور در منچستر را هم در کارنامه دارد.

در ادامه برایتون می‌توانست به گل دوم برسد که «هندرسون» دروازه‌بان میزبان با چند واکنش مناسب اجازه نداد تا اختلاف بیشتر شود.

منچستری‌ها در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتند و در دقیقه ۶۲ «مارکوس راشفورد» ستاره خط حمله یونایتد موفق شد کار را به تساوی بکشاند.

شاگردان «اوله گانر سولسشر» که نمی‌خواستند در این دیدار خانگی امتیازی از دست بدهند در ادامه برای رسیدن به برتری تلاش زیادی انجام دادند تا در نهایت «میسون گرین‌وود» در دقیقه ۸۲ گل دوم شیاطین‌سرخ را به نام خود ثبت کند.

منچستر با کسب این پیروزی به امتیاز ۶۰ رسید تا همچنان نزدیک‌ترین تعقیب کننده تیم صدرنشین منچسترسیتی باشد. برایتون هم ۳۲ امتیازی باقی ماند و باید برای رهایی از سقوط تلاش کند.

کامبک استون‌ویلا در خانه

تیم فوتبال استون‌ویلا نیز در ورزشگاه «ویلا پارک» میزبان فولام بود و در پایان دیداری جذاب به برتری سه بر یک رسید.

نیمه اول این دیدار گلی نداشت اما در نیمه دوم شرایط کاملا تغییر کرد و ابتدا این فولام بود که در دقیقه ۶۱ توسط «میتروویچ» مهاجم صربستانی خود به گل دست یافت.

در ادامه بازیکنان میزبان حملات مختلفی را طراحی کرده و به ۲ گل متوالی توسط «ترزگه» در دقایق ۷۸ و ۸۱ رسیدند. سپس «واتکینس» در دقیقه ۸۷ گلزنی کرد تا استون‌ویلا، شکست را با یک پیروزی شیرین عوض کند.

استون‌ویلا با این پیروزی به امتیاز ۴۴ و رتبه نهم رسید و فولام هم با ۲۶ امتیاز در جایگاه هجدهم ماندگار شد تا همچنان در منقطه خطر باشد.

درخشش هری کین برای پیروزی تاتنهام کافی نبود

تیم‌های نیوکاسل و تاتنهام در ورزشگاه سنت جیمزز پارک به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید.

جوئلینتون و جوسپ ویلوک در دقایق ۲۸ و ۸۵ برای تیم میزبان گلزنی کردند و در سوی مقابل هری کین در دقایق ۳۰ و ۳۴ موفق به گلزنی شد تا تعداد گل و پاس گلش در این فصل در عدد ۱۹ برابر شود.

با این نتیجه شاگردان خوزه مورینیو ۴۹ امتیازی شدند و در رده پنجم جای گرفتند. نیوکاسل هم با ۲۹ امتیاز در جایگاه هفدهم ایستاد.

تیم ساوتهمپتون در خانه موفق شد با نتیجه سه بر ۲ از سد برنلی بگذرد. ابتدا تیم میهمان با ۲ گل کریس وود(۱۲پنالتی) و متژ ویدرا(۲۸) پیش افتاد اما در ادامه استورات آرمسترانگ(۳۱)، دنی اینگز(۴۲) و ناتان ردموند(۶۶) تیم میزبان را به بازی برگرداندند.

ساوتهمپتون با این پیروزی ۳۶ امتیازی شد و در رده سیزدهم جای گرفت. برنلی نیز با ۳۵ امتیاز در رده پانزدهم ایستاد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: منچستریونایتد برایتون علیرضا جهانبخش فوتبال استون ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۱۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم

در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، تیم منچسترسیتی مهمان ناتینگهام فارست بود که با دو گل به پیروزی رسید.

منچسترسیتی در این بازی با گلزنی مدافع کروات خود، یوشکو گواردیول در دقیقه ۳۲ پیش افتاد و با گل مهاجم نروژی‌اش ارلینگ هالند در دقیقه ۷۱ کار را تمام کرد.

شاگردان گواردیولا با این پیروزی ۷۹ امتیازی شدند و با یک بازی و یک امتیاز کمتر نسبت به آرسنال صدرنشین در رتبه دوم هستند. ناتینگهام فارست هم با ۲۶ امتیاز هفدهم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A