Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@22:42:51 GMT

نگاهی به روزنامه‌های چاپ شیراز

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۱۳۳۵

نگاهی به روزنامه‌های چاپ شیراز

روزنامه خبر جنوب از قول نماینده ولی فقیه فارس بر لزوم برنامه ریزی برای ثبات معیشتی مردم استان بر مبنای آمارهای واقعی نوشته است و مدیرکل بهزیستی استان نیز اعلام کرده که شمار مددجویان بهزیستی فارس افزایش بی سابقه یافته است.

تیتر نخست روزنامه عصر مردم به امضای سندراهبردی ایران و چین اختصاص یافته و خبرهای مربوط به فارس در صفحه اول مورد آمار جانباختگان کرونا ، تصادف و کمبود آب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طلوع روزنامه دیگر چاپ شیراز در مطلب اصلی خود وعده شهرداری شیراز درباره ثبت جهانی بافت تاریخی شیراز در چند سال آینده را برجسته کرده و بجز دو تیتر و خبر از دانشگاه علوم پزشکی شیراز درباره کرونا و تعیین تکلیف تعرفه های پزشکان و یک خبر از افزایش تردد و حمل و نقل جاده ای فارس، بقیه مطالب مربوط به کشور است. 

روزنامه افسانه در تیتر نخست خود نوشت:‌سفرهای نوروزی مدیریت نشد که در این مطلب آنچه یک بام و دو هوای محدودیت های گردشگری در فارس نام گرفت، نقد شده است.

روزنامه شیراز نوین تقریبا تمام صفحه نحست خود را به مطلبی شبهه تبلیغی از شهرداری شیراز اختصاص داده و آغاز به کار دبیرخانه دائمی شهرجهانی صنایع دستی در شیراز را در آن گنجانده است.

روزنامه سبحان در تیتر اول خود نوشت که بیکاری در استان فارس تک رقمی شد که در این مطلب با ردیف شدن رقم های مختلف و به استناد آنچه آمارهای رسمی بیان شده مطلب به پیش رفته و نام سازمانی که چینین ارقامی را در اختیار نویسنده قرار داده ذکر نشده است و نام کارشناس که از او یک جمله نقل شده، ذکر نشده است.

روزنامه تماشا هم تیتر نخست خود را به مطلب تبلیغ گونه از شهرداری شیراز و آغاز به کار دبیرخانه شهرجهانی صنایع دستی شیراز اختصاص داده است و دو خبر کرونایی و یک خبر از وعده رونمایی سند مهندسی فرهنگی در روز شیراز چاپ کرده است.

برچسب‌ها مطبوعات و خبرگزاری های داخلی روزنامه‌نگاری شیراز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مطبوعات و خبرگزاری های داخلی روزنامه نگاری شیراز مطبوعات و خبرگزاری های داخلی روزنامه نگاری شیراز اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۱۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: اعضای یک خانواده در روستای کوهمره سرخی شیراز بعد از مصرف قارچ دچار علائم تاری دید، لرز، تعریق، تهوع و استفراغ و سردرد شدند.
محمدجواد مرادیان افزود: ۷ نفر از اعضای این خانواده به بیمارستان علی اصغر شیراز و یک کودک به بیمارستان نمازی شیراز مراجعه کرده و تحت درمان قرار گرفته اند.
سم موجود در قارچ‌های خودرو با هیچ یک از روش‌های پخت شامل پختن، سرخ کردن و یا کباب کردن از بین نمی‌رود، بنابراین توصیه می‌شود شهروندان فقط از قارچ‌هایی که به صورت صنعتی و بهداشتی تولید و در فروشگاه‌های معتبر عرضه می‌شوند، استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • روزنامه‌های اقتصادی یک‌‎شنبه ۹ اردیبهشت
  • پیشخوان روزنامه‌های فارس ۸ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی- شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه - شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه استانی - شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی شنبه ۸ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه های ورزشی شنبه ۸ اردیبهشت
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • بهاران پربارش فارس
  • فیلم/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۶ اردیبهشت