Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید صبری پور رئیس ستاد انتخابات شادگان گفت: مقدمات کار طبق قانون و جدول زمان بندی انتخابات فراهم شده و از روز دوشنبه ۱۶ فروردین داوطلبان عضویت در شورا‌های اسلامی روستایی می‌توانند به مدت یک هفته برای ثبت نام اقدام کنند.

او با بیان اینکه ثبت نام داوطلبان انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی روستا‌ها از ۱۶ فروردین ماه آغاز شد، افزود: تا پایان ساعت ۱۸ عصر روز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه مجموعه به مدت ۷ روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبری پور تصریح کرد: بهتر است با وجود شرایط سخت کرونایی داوطلبان کار ثبت نام خود را از طریق اپلیکیشن که آدرس آن در اطلاعیه شماره ۱۳ وزارت کشور آمده است به صورت کامل مطالعه پیگیری و انجام دهند.

سرپرست فرمانداری شادگان در پایان گفت: ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت نیز از دیگر راه‌های ثبت نام برای دوره ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی روستایی است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات شوراها شورای روستا ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۱۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛  فرماندار شهرستان فریدن گفت: بار مسئولیت خدمت رسانی در شهر و بویژه روستا‌ها برعهده شوراهاست که باید با اتحاد و همدلی بین همه دستگاه‌های اداری و اجرایی، مشکلات و معضلات شهرستان را برطرف سازیم.
عزیزالله عباسی بااشاره به قرارگیری ۲۸ روستا و دو شهر داران و دامنه در سطح شهرستان فریدن افزود: در سطح شهر و روستا‌های فریدن در مجموع ۱۰۶ نفر شورا مسئولیت خدمت رسانی را برعهده دارند که به مناسبت روز شورا در محل امامزادگان شهر زیارتی دامنه گردهم آمدند.

دیگر خبرها

  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند
  • انتخابات دور دوم در کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی بخش سرفاریاب
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • استاندار : مردم سالاری جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند