Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سید احسان قاضی زاده هاشمی» عضو شورای نظارت بر صداوسیما گفت: شورا در نامه‌ای خطاب به رئیس سازمان خواستار توضیح درباره دلایل پخش سریال «گاندو ۲» شده است.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «سید احسان قاضی زاده هاشمی» عضو شورای نظارت بر صداوسیما گفت: شورای نظارت نامه‌ای را خطاب به رئیس سازمان صداوسیما نوشته و خواهان توضیح و ایشان درباره توقف پخش سریال «گاندو ۲» شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: این نامه در پی تماس‌های مکرر مردم با شورا و دبیرخانه شورای نظارت درمورد توقف ادامه پخش سریال گاندو ۲ نوشته شده است و شورا در آن نامه از آقای علی عسکری خواسته پاسخ بدهد که اعلام کند که دلیل توقف چه بوده؟ و علت فشار‌های بیرونی، درونی و یا افراد را هم اعلام کند.

قاضی زاده تاکید کرد: در این نامه همچنین از آقای علی عسکری خواسته شده که زمان و نحوه پخش سریال را دقیقا مشخص کنند. این موضوع به قید فوریت برای رئیس سازمان صداوسیما ارسال شده و ایشان هم موظف هستند که پاسخ نامه را هرچه سریع‌تر به ما اعلام کنند.

مجموعه تلویزیونی «گاندو ۲» به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مجتبی امینی در ایام نوروز هر شب از شبکه سه سیما پخش می‌شد و موضوع آن درباره چند پرونده امنیتی بود. اختلال در پخش و همچنین نیمه کاره ماندن سریال و اینکه اعلام شد ادامه آن بعد از انتخابات ریاست جمهوری پخش خواهد شد، شائبه سانسور آن به دلیل فشار‌های بیرونی را بالا برد. تا به حال هیچکدام از مدیران سازمان صداوسیما درباره این موضوع اعلام نظر نکرده اند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سریال گاندو صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شورای نظارت پخش سریال گاندو ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۱۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام وظیفه در شورای شهر دشوار و دایره نظارت آن بسیار وسیع است

رئیس کمیسیون حقوقی، برنامه‌ریزی و پایش مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: عضو شورای شهر بودن به‌دلیل وسعت دایره تصمیمات و نظارت، همچنین بیشتر بودن تأثیرات دراز مدت شورا بسیار دشوار است.

احمدرضا مصور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: نهم اردیبهشت در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به نام روز شوراها نام‌گذاری شده است که نشان از توجه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به جایگاه و منزلت شورا و اتکا بر خرد جمعی در رفع مشکلات جوامع محلی دارد.

وی افزود: عضو شورای اسلامی شهر بودن به‌دلیل وسعت دایره تصمیمات و نظارت، همچنین بیشتر بودن تأثیرات دراز مدت شورا بسیار دشوار است.

رئیس کمیسیون حقوقی، برنامه‌ریزی و پایش مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به سامانه سوت‌زنی شورا تصریح کرد: به‌طور روزانه تعداد محدودی مراجعه به این سامانه وجود دارد که بعضی از آن‌ها قابل استفاده و مهم بوده و مورد پیگیری قرار گرفته شده و بعضی دیگر نیز غیرقابل تأثیر بوده و اهمیت چندانی نداشته است.

مصور با اشاره به وظیفه سنگین مسئولان در حوزه مدیریت شهری تصریح کرد: در مسیری پیش می‌رویم که باید در صورت بروز اشتباه یا مشکلی جسارت عذرخواهی و حل مسائل پیش‌آمده را داشته باشیم تا بتوانیم به نقطه‌ای مطلوب دست پیدا کنیم و وظیفه شوراها نیز همین است.

کد خبر 748399

دیگر خبرها

  • حملات ضدفرهنگی پدافند شایسته می‌طلبد
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • انجام وظیفه در شورای شهر دشوار و دایره نظارت آن بسیار وسیع است
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» کریستوفر نولان در شماره جدید فیلم نگار
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» در فیلم‌نگار
  • تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده