Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@20:39:13 GMT

جایگاه شهرداری محمدیه به درجه 8 ارتقا یافت

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۱۸۳۲

جایگاه شهرداری محمدیه به درجه 8 ارتقا یافت

شهردار محمدیه گفت، با پیگیری های انجام شده توسط استاندار و نماینده قزوین در مجلس و موافقت وزارت کشور، شهرداری محمدیه از رتبه 7 به 8 ارتقاء یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ یحیی رحیم لو در خصوص ارتقای جایگاه شهرداری محمدیه اظهار داشت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده و پیگیری دکتر جمالی پور استاندار، آقای مهندس سیاهکلی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی شاهد ارتقای جایگاه شهرداری محمدیه هستیم که این موفقیت می تواند روند توسعه فعالیتها و خدمت رسانی را هموارتر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتقای یک درجه ای جایگاه شهرداری محمدیه 

وی اضافه کرد: شهرداری محمدیه با اوج گیری فعالیت های عمرانی و خدماتی توانست از درجه ۷ به ۸ ارتقا یابد. 

رحیم لو تصریح کرد: با افزایش تعداد پروژه های عمرانی، زیر ساختی، خدماتی و فعالیت های فرهنگی،  افزایش میزان درآمد ‌جذب اعتبارات و همچنین ارزیابی مستمر بازرسان استانداری که بر فعالیت های شهرداری محمدیه نظارت می‌کنند توانستیم پس از  ۱۵ سال ( از سال ۸۵ به بعد) به درجه ۸ ارتقاء پیدا کنیم. 

شهردار محمدیه یادآورشد: از مزایای ارتقای درجه شهرداری، افزایش بودجه و اعتبارات استانی و کشوری است و می تواند شرایطی را مهیا کند تا دو سازمان دیگر در زیر  مجموعه شهرداری ایجاد شود و با گشایش های ایجاد شده روند خدمت رسانی روان و بهتر شود.

رحیم لو گفت: امسال اولویت هایی برای اجرا در دستور کار قرار دارد که می تواند چهره شهر را متحول کند.

وی گفت: در ناحیه شهری مهرگان نصب دوربین های نظارتی برای تامین امنیت مردم با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان، ساماندهی بازارچه و افزایش واحدهای تجاری، آماده سازی و زیرسازی ، جدول گذاری، بلوک های فاتحان فجر و آژیر ایستا، ساخت کتابخانه و فرهنگ سرا با 8 میلیارد تومان، احداث پایگاه مقاومت بسیج با 2 میلیارد و 500 میلیون تومان، روکش آسفالت معابر، توسعه بوستان بانوان، احداث ایستگاه آتش نشانی، خرید نردبان بلند مرتبه از دیگر کارهای مهم پیش بینی شده در این ناحیه است.

شهردار محمدیه اظهارداشت: در مجموع امسال بیش از 100 میلیارد تومان پروژه عمرانی در ناحیه شهری مهرگان اجرا می شود که در جلب رضایت ساکنان این ناحیه بسیار موثر خواهد بود.

وی یادآورشد: در شهر محمدیه هم برنامه ریزی مدونی برای اجرای طرح های عمرانی صورت گرفته که تکمیل پارک شهر با مساحت 10 هکتار با 85 میلیارد تومان، لوله گذاری برای انتقال آبهای سطحی با اعتبار 5 میلیارد تومان، ساخت پردیس سینمایی با 10 میلیارد تومان، ایجاد جاده سلامت با یک میلیارد و 200 میلیون تومان، ایجاد روشنایی معابر و مبلمان شهری با یک میلیارد تومان، تکمیل مصلی با 5 میلیارد تومان، کمک به طرح های عمرانی مساجد و ساخت پایگاههای بسیج با 2 میلیارد تومان، توسعه فضای سبز و اصلاح و مرمت ساختمان مجموعه ورزشی امام علی با یک میلیارد تومان، از جمله فعالیت های عمرانی امسال است. 

رحیم لو اظهارداشت: در مجموع امسال بیش از 50 میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهر محمدیه اجرا می شود.

وی اظهارامیدواری کرد با اقدامات انجام شده رضایت ساکنان محمدیه و مهرگان در سال جاری به نحو مطلوب تری جلب شود.

شمس الله غلامی رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان هم در این باره گفت: با موافقت حسین رجب صلاحی معاون امورشهرداریها و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شاهد ارتقای درجه شهرداری محمدیه هستیم.

غلامی  ضمن تشکر از دکتر جمالی پور استاندار، لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، فرخزاد معاون عمرانی استاندار، صالحی مدیرکل دفترامور شهری و نصیری فرماندار شهرستان البرز اظهار امیدواری کرد این ارتقا درجه بتواند به تسریع در خدمت رسانی کمک کند.

وی افزود: با تصویب بودجه در سال ۱۴۰۰ شاهد تحول بزرگی درحوزه های عمرانی، فضای سبز، امور فرهنگی و ورزشی، خدمات شهری، حمل و نقل، آتش نشانی و سایر امور در محمدیه و مهرگان خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری محمدیه میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۱۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بیگلریان بعدازظهر شنبه در گفت وگو با خبرنگاران به جمعیت ۱۱ هزار نفری شهر اشاره و اضافه کرد: این درحالی که شمار جمعیت شناور آن بیش از این میزان است.

وی نداشتن طرح هادی را مهمترین مشکل شهر بیان کرد و گفت: از سال ۱۳۹۶ تهیه طرح هادی در دستور کار قرار گرفت و ۸۴۰ هکتار محدوده شهری درنظر گرفته شده است.

وی با عنوان این که ۶۱۷ هکتار مربوط به طرح‌های ۱۳ روستای منطقه است، گفت: بازنگری و تصویب این طرح سال‌های سال در دستور کار قرار دارد.

بیگلریان ترافیک هسته مرکزی شهر را از دیگر دغدغه‌ها برشمرد و گفت: به عنوان شورا و شهرداری کار تملک واحدهای تجاری در مسیر را انجام دادیم و امسال نیز هشت دهنه مغازه تملک می‌شود.

رئیس شورای شهر هچیرود گفت: برای ساخت پل مرکزی شهر نیازمند اعتبار هستیم و پیگیری‌های زیادی برای تحقق آن انجام دادیم.

وی با اشاره به پروژه‌های ساحلی در ساحل کیاکلا، دوجمان و مرکز شهر اشاره و اضافه کرد: اجرای دیواره سنگی برای ساخت بوستان و فضای سبز صورت گرفته است.

وی پیاده راه سلامت مدبون را از دیگر طرح‌ها ذکر کرد و گفت: این پیاده راه به طول ۲.۵ کیلومتر اجرا می‌شود و در این راستا قراردادی با آب منطقه‌ای استان داشتیم و حریم آن را به مدت ۱۰ سال اجاره کردیم و این پروژه در قالب چهار فاز انجام می‌شود.

بیگلریان با اظهار این که در حال تملک دو هزار مترمربع زمین آتش نشانی شهرداری هستیم، استیجاری بودن شهرداری را از جمله مشکلات ذکر کرد و گفت: برای نجات شهر هچیرود نیازمند ایجاد دو راه دسترسی هستیم و باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای شهر هچیرود راه دسترسی ۲۴ متری سالار را از جمله طرح‌های برای گره گشایی ترافیک بیان کرد و گفت: در سال جاری در زمینه تملک املاک واقع در مسیر خیابان‌ها و طرح‌های عمرانی چهار پروژه با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان تعریف شده است.

وی گفت: در زمینه هدایت آب‌های سطحی، لایروبی انهار و رودخانه و غیره ۴۳ پروژه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان طراحی شده است و برای احداث پارک‌ها، میادین، فضای سبز، نصب المان، مبلمان شهری، زیباسازی شهری و غیره نیز ۲۷ پروژه با ۲۷ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته است.

وی شمار پروژه‌های عمرانی شهرداری را ۱۲۳ پروژه با اعتبار ۴۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بودجه شهرداری در سال جاری ۵۹۴ میلیارد تومان است.

کد خبر 6090130

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • کلنگ احداث درمانگاه تخصصی در مهرگان به زمین خواهد خورد
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد