Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@20:25:13 GMT

تعطیلی ۳ هفته‌ای استخر‌های شنا در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۱۸۴۸

تعطیلی ۳ هفته‌ای استخر‌های شنا در مشهد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجید مشتاق‌عشق رئیس هیئت شنای خراسان رضوی گفت: با توجه نارنجی شدن وضعیت شیوع ویروس کرونا در مشهد نامه‌ای از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان مبنی بر تعطیلی ۳ هفته‌ای استخر‌های شنا دریافت کردیم و از امروز این موضوع را به مجموعه‌های آبی شهر مشهد، ابلاغ خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه ما پایگاه تیم ملی هستیم افزود: تعطیلی استخر‌های شنا شامل محل اردوی تیم‌های حرفه‌ای و تیم ملی نخواهد شد و بازیکنان و عوامل حاضر همانند گذشته پس از انجام تست کرونا، به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

رئیس هیئت شنای خراسان رضوی ادامه داد: در فاصله چندماهی که وضعیت کرونایی مشهد بهبود پیدا کرده بود، رقابت‌های تایم‌تریل در رده‌های مختلف سنی آقایان و بانوان را میزبانی کردیم و این مسابقات در سه شهر تهران، مشهد و اصفهان برگزار می‌شد.

مشتاق عشق بیان کرد: مسابقات تایم‌تربل رده‌های سنی برای شناگران منتخب استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان و خراسان رضوی در مشهد برگزار شد که چندین رکورد کشوری در این رقابت‌ها ارتقا یافت.

او تصریح کرد: بانوان شناگر خراسانی ۴ رکورد از مجموع ۹ رکورد ارتقا یافته در این مسابقات را به نام خود ثبت کردند؛ همچنین سینا غلامپور که رکورددار شنای سرعت کشور است نیز موفق شد رکورد خود را تکرار کند؛ با توجه به محدودیت تمریناتش در یک‌سال گذشته، بسیار قابل قبول است.

انتهای پیام//ا.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعطیلی استخر شنا شیوع ویروس کرونا برگزاری مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۱۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۲ نفر در تصادفات شهر مشهد مصدوم شدند

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ سیدرضا اسدنژاد اظهار کرد: ۶۵ فقره تصادف جرحی و ۳۹۴ فقره تصادف خسارتی در شبانه روز گذشته در مشهد رخ داده است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: مرتکبان هشت هزار و ۶۵۶ فقره تخلف راهور نیز دیروز در این کلانشهر جریمه شدند که ۲ هزار و ۳۲۹ فقره از این تعداد، تخلفات حادثه ساز است.

وی گفت:رانندگان ۸۸ دستگاه خودرو حادثه ساز هم دیروز در مشهد جریمه و خودرو ایشان به پارکینگ منتقل شدند.

اسدنژاد از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی نقش خود را در کاهش تصادفات و رانندگی ایمن ایفا کنند.

دیگر خبرها

  • پروژه‌های تامین آب مشهد وارد مدار می‌شوند
  • شکستن رکورد تولید آسفالت با تولید ۳۲ هزار تن در مشهد
  • ۷۲ نفر در تصادفات شهر مشهد مصدوم شدند
  • افتتاح بیش از ۴۰ مدرسه در طرح سه شنبه‌های امید خراسان رضوی
  • تجلیل و پاسداشت مقام معلم در مشهد
  • افتتاح بیش از ۴۰ مدرسه در طرح سه‌شنبه‌های امید مشهد
  • «آلوز» به صدر برگشت/ تلاش هافبک پرتغالی برای رسیدن به رکورد گذشته
  • تغییر تعطیلی آخر هفته از پنج‌شنبه به شنبه و تاثیر آن در آموزش
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • ۸۲ مصدوم در سوانح رانندگی یک روز مشهد