Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی نصیری ورگ مدیرکل راه‌آهن خراسان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: با صادرات محموله‌های مختلف ریلی از اداره کل راه‌آهن خراسان به ارزش یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن به کشور‌های مختلف و شهر‌های داخلی در سال ۹۹، به رشد ۱۸ درصدی نسبت به سال گذشته رسیده است.

او با بیان اینکه سه ماه مرز ریلی سرخس بسته بوده و محدودیت‌های کرونایی نیز صورت گرفته، افزود: اما با برنامه‌های بازاریابی مدون و پیگیری‌های زیاد توانستیم به رشد ۱۸ درصدی صادرات، واردات و ترانزیت کالا دست یابیم

مدیرکل راه‌آهن خراسان با اشاره به مقصد بار‌های حمل شده از راه آهن خراسان، ادامه داد: از کل این بارها، یک میلیون تن آن به محموله‌های صادراتی ختم شده بود که ۲۰ درصد نسبت به سال ۹۸ رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

از قطارهای نوروزی مشهد چه خبر؟


نصیری ورگ بیان کرد: کشور‌های مختلف بین‌المللی و شهر‌های داخلی مقصد بار‌هایی مانند گوگرد و مواد شیمیایی، مصالح ساختمانی و آهن‌آلات بوده اند.

انتهای پیام//ف. ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صادرات بین المللی راه آهن خراسان مرز ریلی سرخس ترانزیت کالا راه آهن خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۱۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، تیمی متشکل از معلمان و دانش‌آموزان ایرانی از مدارس شهرهای تهران، مشهد، کرمان و اصفهان در بزرگترین رویداد بین‌المللی ایده و فناوری کشور ترکیه با عنوان «یک ایده یک جهان» موفق به کسب ۵ مدال طلا در رشته‌های مختلف شدند.

حسن دیدبان وابسته فرهنگی کشورمان در استانبول با حضور در این روادید بین‌المللی با نخبگان افتخار آفرین ایرانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان و انجمن مخترعین ترکیه میزبان این دوره از مسابقات بود. این رویداد جهانی که در حمایت از ایده، استارتاپ‌ها و مخترعین جهان در کشور ترکیه در شهر استانبول برگزار شد میزبان تیم‌هایی از ۲۴ کشور دنیا از جمله ایران، کانادا، چین، تایوان، آمریکا، مالزی، اندونزی و امارات متحده عربی به صورت حضوری و غیرحضوری در ۱۰ زیرگروه مختلف از جمله پزشکی، کشاورزی بود.

در این دوره از مسابقات که در استانبول برگزار شد، بیش از ۲۷۳ ایده و طرح نوآورانه مختلف با هم به رقابت پرداختند. بخش جوایز ویژه این مسابقات، به ۵ طرح برتر تقدیم شد که ۲ جایزه ویژه آن، سهم تیم‌های ایرانی شد.

این رویداد مهم فرصتی بزرگ برای مخترعان و نوآوران جوان است تا دستاوردهای خود را به مجامع علمی و سازمان‌های علمی-تحقیقاتی در سطح بین‌المللی معرفی کنند و با کسب اطلاعات از فناوری های روز دنیا خود را برای ورود به بازارهای جهانی آماده سازند.

دیگر خبرها

  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • رشد ۱۰ درصدی تخلیه و بارگیری در راه آهن شمال شرق۲
  • ◄ سهم 8 درصدی راه آهن در جابجایی بار
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • رشد ۱۵ درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته