Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون انجمن ورزشهای رزمی گفت: MMA یک حقیقت در رشته های رزمی است و خدراشکر که موفق به اخد مجوز قانونی فعالیت این رشته در ایران شدیم.

خبرگزاری میزان - روز گذشته خبر بسیار امیدوار کننده ای از سوی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی منتشر شد و آن هم صدور مجوز فعالیت MMA در ایران بود. رشته ای که مدتهاست با درخشش قهرمانانی مثل امیر علی‌اکبری سر زبانها افتاده و علاقه‌مندان زیادی پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسف بهتری رییس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص این دستاورد بزرگ اظهار داشت: MMA یک حقیقت در رشته های رزمی است و سال‌ها مورد استقبال جوانان قرار داشت و ما هم پس از این میزان از درخواست و استقبال، تلاش کردیم تا مجوز فعالیت این رشته را به صورت رسمی بگیریم که شکر خدا این اتفاق رخ داد.

وی افزود: فعالیت قانونمند این رشته در ایران آرزوی جمع کثیری از جوانانی بود که می‌خواستند وارد این هنر رزمی شوند؛ اما راه آن را نمی‌دانستند و حالا از فعالیت غیررسمی برخی‌ جلوگیری شده و همه چیز روی اصول پیش خواهد رفت. متاسفانه استعدادهای ما در این رشته به هدر می‌رفت که از این پس جلوی این اتفاق را می‌گیریم.

رییس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در پاسخ به این سوال که آیا از تجارب امیر علی‌اکبری برای پیشرفت MMA در ایران استفاده می کند، گفت: صددرصد از قهرمان بزرگی مانند امیر علی‌اکبری کمک میگیریم. کسانی که باعث آشنایی جوان‌ترها با این رشته شدند باید به ما کمک کنند تا بتوانیم مسیر درستی را برای پیشرفت MMA انتخاب کنیم. البته ما باید شخصی را برای ریاست این رشته در ایران انتخاب می‌کردیم که تعلق سبکی به جایی نداشته باشد و از همین رو از توحید حقیقی‌خواستیم تا مسئولیت این رشته را در ایران بر عهده بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بر خلاف برخی دوستان که نگرانی‌های زیادی بابت این رشته دارند، من آینده خوبی را برای MMA متصور هستم و امیدوارم در آینده قهرمانان بزرگی را به دنیای رزمی معرفی کنیم.

 

بیشتر بخوانید: اخذ مجوز از فدراسیون پزشکی ورزشی؛ شرط فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی برای برگزاری مسابقات

 

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون انجمن های ورزش‌های رزمی یوسف بهتری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی یوسف بهتری فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی علی اکبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه جدیدترین دستاورد‌های هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، از ارائه جدیدترین دستاورد‌های هوش مصنوعی در کنگره سالانه انجمن رادیولوژی ایران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، لیلا آقا قزوینی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: در سی و نهمین کنگره سالانه انجمن رادیولوژی ایران، جدیدترین دستاورد‌ها در زمینه رادیولوژی نوین و هوش مصنوعی برای متخصصان داخلی و خارج از کشور ارائه می‌شود.

این متخصص رادیولوژی افزود: با توجه به اهمیت ارائه خدمات پزشکی به بیماران مراجعه کننده به اورژانس‌ها به خصوص بیماران دچار تروما و سکته مغزی، تصویربرداری در اورژانس در کنار دیگر مباحثی، چون تصویربرداری سیستم عضلانی اسکلتی، تصویربرداری زنان و بارداری و تصویربرداری سروگردن از محور‌های مورد تمرکز کنگره امسال انجمن رادیولوژی ایران است.

وی با اشاره به شعار کنگره امسال که «رادیولوژی آینده فراتر از افق هاست» و به همین منظور نقش هوش مصنوعی، چت پات‌ها و چت جی پی تی (Chat GPT) در رشته رادیولوژی مورد بحث و بررسی متخصصان این رشته قرار خواهد گرفت، اظهار داشت: همچنین در این کنگره چالش‌های مربوط به هوش مصنوعی و نیز مبحث اخلاق پزشکی در رادیولوژی به همراه ارایه راهکار‌ها در این حوزه ارایه خواهد شد.

آقا قزوینی با تاکید بر اهمیت درج شرح حال کامل و هدفمند بیمار توسط پزشکان بالینی درخواست کننده تصویربرداری برای دریافت گزارش‌های اصولی و کاربردی تصویربرداری، یادآور شد: از آنجا که دقت و صحت تصاویر درخواستی متخصصان مربوطه در جهت تشخیص دقیق بیماری و بهبود حال بیمار موثر است، آشنایی با نکات چالش برانگیز و گمراه کننده تشخیصی در تصویربرداری در این کنگره مورد بحث و هم اندیشی متخصصان این رشته قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: کنگره رادیولوژی ایران یکی از بزرگ‌ترین کنگره‌های تخصصی پزشکی در کشور به شمار می‌رود که همه ساله میزبان استادان داخلی و خارجی و نیز رادیولوژیست‌ها و سایر رشته‌های تخصصی است که امسال قرار است در آن مباحث مهم دیگری مانند PET اسکن‌ها مورد بحث و هم اندیشی متخصصان حاذق در این رشته‌ها قرار گیرد.

این کنگره با حضور بیش از ۴۰۰۰ نفر از رادیولوژیست ها، دستیاران رادیولوژی و رشته‌های مرتبط و نیز با حضور بیش از ۴۰۰ سخنران داخلی و خارجی به ارایه جدیدترین دستاورد‌های علم تصویربرداری می‌پردازد.

سی و نهمین کنگره سالانه انجمن رادیولوژی ایران، از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود. همچنین، همزمان با این کنگره، آخرین دستاورد‌های تجهیزات رشته تصویربرداری در قالب نمایشگاهی در معرض دید حاضران قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست تاریخ ساز(عکس)
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • تصویربرداری از بیماران به‌سمت هوش مصنوعی می‌رود؟
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • ارائه جدیدترین دستاورد‌های هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!