Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسکندری نسب با اشاره به آغاز ثبت نام داوطلبین شوراهای روستا و عشایری؛ گفت: هم اکنون صلاحیت داوطلبین شوراهای شهر در هیئت های اجرایی در حال انجام است که تا ۲۱ فروردین جاری باید نتیجه استعلام بررسی و به هیئت نظارت اعلام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ علیار اسکندری نسب، دوشنبه(۱۶ فروردین) در نشست خبری با اشاره به اینکه هم اکنون صلاحیت داوطلبین شوراهای شهر در هیئت های اجرایی در حال انجام است؛ افزود: تا ۲۱ فروردین جاری باید نتیجه استعلام بررسی و به هیئت نظارت اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 



دبیرستادانتخابات استان کرمان از آغاز ثبت نام داوطلبین شوراهای روستاها و عشایری از امروز خبر داد و گفت: ثبت نام به مدت هفت روز از طریق سامانه جامع انتخابات و به صورت حضوری یا غیرحضوری انجام می شود.

 

 



وی درباره روند انتخابات شوراهای عشایری توضیج داد: ثبت نام داوطلبین در مناطق قشلاقی توسط بخشداران و انتخابات در مناطق ییلاقی انجام می شود.

 

 



اسکندری نسب با اشاره به ضرورت ارائه گواهی عدم سوءپیشینه از سوی داوطلبان اعلام کرد: با نیروی انتظامی هماهنگ شده چنانچه داوطلبی فاقد این گواهی است، تا پایان مهلت قانونی ثبت نام، گواهی را اخذ کند.

 



وی با بیان اینکه امکانات پشتیبانی و مسائل مربوطه برای برگزاری انتخابات فراهم است و هیچ مشکلی نداریم؛ گفت: برگزاری انتخابات در کرمان، الکترونیکی است و صندوق های رای الکترونیکی نیز فراهم شده زیرا تعداد کاندیداهای شهر کرمان زیاد است و ناظرین با مشکل مواجه می شدند.

 




وی با اشاره به اینکه بیش از دو هزار و ۵۰۰ روستا در استان کرمان باید شورا تشکیل دهد؛ افزود: در روستاهای با جمعیت هزار و ۵۰۰ نفر به بالا و مراکز دهستان ها، شوراها پنج نفره و در غیر آن سه نفره است.

 




اسکندری نسب در پایان تصریح کرد: با توجه به اضافه شدن انتخابات عشایری برای اولین سال، تعداد این مناطق به طور دقیق مشخص نیست.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: ثبت نام انتخابات شورای روستاها اسکندری نشست خبری داوطلبین شوراهای ثبت نام داوطلبین اسکندری نسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۱۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: شوراها یکی از کلیدی‌ترین بخش‌ها در کمک به بالندگی شهر و روستا هستند.

مسلم مرادی امروز (دهم اردیبهشت‌ ماه) در مراسم تقدیر از اعضای شوراهای اسلامی شهرهای بروجرد، اشترینان و ونایی که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شوراها در شهر و روستا، اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: شوراها برخاسته از مردم‌سالار دینی هستند و در این راستا باید کار مردم را در اولویت قرار داد و دغدغه‌های آنها تبدیل به مصوبه و اجرا شوند.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه نقش شوراها در پیشبرد امور شهرها و روستاها بسیار مهم و با اهمیت است، افزود: مصوبات شورا باید قوی و برای رفع مشکل باشد تا گرهی از مشکلات باز کند.

مرادی بیان کرد: شوراهای اسلامی باید در راستای نظارت کافی و لازم بر عملکرد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای پیشبرد اهداف مد نظر و رسیدن به سطح مطلوب توجه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه شوراها از ظرفیت افراد نخبه و صاحب‌ نظر برای پیشبرد اهداف استفاده کنند، گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا همواره یکی از کلیدی‌ترین بخش‌ها در کمک به بالندگی و آبادانی هر شهر یا روستا هستند.

معاون استاندار لرستان اضافه کرد: شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم، با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی است.

در این مراسم، از اعضای شورای اسلامی شهرهای بروجرد، ونایی، اشترینان، سرهنگ خوانساری و سرباز وظیفه‌ای که هفته گذشته به زنانی که در خیابان خودروی آنها دچار مشکل شده بود، کمک کردند و پاکبانی که در بارندگی‌های اخیر جان چند حیوان را نجات داد، تقدیر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها