Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آرتی عربی، «نیکلاس مادورو»، رئیس جمهور ونزوئلا در تلاش برای مهار شیوع سویه برزیلی ویروس کرونا از تمدید قرنطینه در این کشور خبر داد.

او در یک سخنرانی خطاب به شهروندان ونزوئلا گفت: باید در ۷ روز آینده قرنطینه شدیدی را رعایت کنیم تا ۲۱ روز قرنطینه کامل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما باید همه تلاشمان را برای محافظت از خود انجام دهیم.

مادورو درخصوص شیوع سویه برزیلی کرونا هشدار داد و گفت: سویه‌های برزیلی کرونا بار ویروسی شدیدی دارند و مقامات بهداشتی باید اقدامات سختگیرانه را انجام دهند.

او هفته گذشته و همزمان با افزایش آمار مبتلایان به کرونا در این کشور، پیشنهاد «نفت در برابر واکسن» را پیشنهاد داد تا کشورش را که تحت تحریم‌های بین المللی در بخش نفت قرار دارد، قادر به خرید واکسن علیه ویروس کرونا سازد.

رئیس جمهور ونزوئلا پیشتر اعلام کرده بود که دولت او قصد دارد تا طرح ویژه‌ای را برای واکسیناسیون به اجرا در آورده و نیز اقدامات محدودیتی در راستای مهار شیوع کرونای برزیلی در این کشور را تشدید کند.

مادورو از واکسیناسیون ساکنان مناطقی که بالاترین نرخ ابتلا به سویه‌های جدید کرونا را دارند و برپایی بیمارستان‌های میدانی و آزمایشگاه‌های سیار خبر داد و تاکید کرد که درمان بیماران کرونایی در این کشور رایگاه خواهد بود.

مقامات ونزوئلا از حصار‌هایی به منظور محدود کردن رفت و آمد مردم و خودرو‌ها در مناطق پایتخت و نیز ایالت‌های میراندا و بولیوار در این کشور استفاده خواهند کرد.

همچنین وزارت حمل و نقل ونزوئلا از مسدود شدن مسیر‌های درون شهری از این مناطق و به مقصد این مناطق خبر داد. همچنین سرویس‌های حمل ونقل مسافری به بخش‌های دارای اولویت اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرنطینه کرونا ویروس کرونا نیکلاس مادورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۲۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،غلامرضا قنبری از صدور مجوز تخلیه 101 فروند کشتی غلات توسط پست قرنطینه گیاهی بندرامیرآباد شهرستان بهشهر در فروردین ماه امسال خبر داد. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر افزود: فروردین ماه امسال 101 فروند کشتی محصول غلات به وزن 281 هزار تن شامل ذرت دامی، جو دامی و گندم از کشور روسیه و قزاقستان توسط پست قرنطینه گیاهی بندرامیرآباد این شهرستان بازدید، نمونه‌برداری و و مجوز تخلیه صادر شد.

دیگر خبرها

  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • شروع مذاکرات آرسنال با گابریل ماگالاش برای تمدید قرارداد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • (ویدئو) قرنطینه مطلق برای طراحان سوالات کنکور
  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • سلیمی نمین: مسائل فرهنگی را نمی‌توانیم یک سویه حل کنیم/ صفارهرندی: نسل ما انقلاب را از معبری دریافتند که پیشانی آن امام بود؛ خدشه به امام کل آن معبر را نابود می‌کند
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان