Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی استان مبنی بر فعالیت یک باند توزیع سلاح غیرمجاز و اینکه قصد دارند از مرز‌های غربی تعداد قابل توجهی اسلحه و مهمات وارد کرمانشاه کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : پلیس با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر حرکتی قاچاقچیان اسلحه در محور ماهیدشت - کرمانشاه شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در محل مناسب مستقر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: ماموران به محض مشاهده خودروی حامل قاچاقچیان آن را در عملیاتی ضربتی توقیف و طی بازرسی‌های انجام شده ۸۸ قبضه سلاح شامل ۸۰ قبضه کلت کمری و ۸ قبضه اسلحه شکاری کشف کردند.

او افزود: در ادامه بازرسی ماموران پلیس امنیت عمومی تعداد یک‌هزار و ۳۵۵ عدد فشنگ کلت کشف شد.

جاویدان با اشاره به دستگیری یک نفر از اعضای باند، ادامه داد: تلاش برای دستگیری دیگر اعضای آن با جدیت از سوی پلیس ادامه دارد.

او از اهتمام پلیس با عوامل برهم زننده نظم و امنیت عمومی خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های جدی پلیس کرمانشاه در امسال برخورد قاطعانه با قاچاقچیان، به‌خصوص وارد کنندگان اسلحه است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی نیروی انتظامی سلاح سرد سلاح گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان

سرهنگ علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و ایجاد رعب و وحشت توسط تعدادی از اراذل و اوباش و اخلال در نظم عمومی در بیمارستان‌های خاتم و امام شهرستان بهشهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: پلیس پس از مشاهده درگیری با اقدامات انجام گرفته، ۳ نفر اراذل و اوباش این نزاع را دستگیر کردند.

سرهنگ قلی پور گفت: علت درگیری متهمان اختلافات شخصی بوده، و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

او در پایان با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس، افزود: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش مردم، پلیس در چهار چوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • باند قاچاق سلاح شکاری و جنگی در یکی از استان‌های همجوار متلاشی شد
  • کشف ۱۹ قبضه انواع سلاح غیرمجاز در مشهد
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران
  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است