Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- رئیس قرارگاه ساماندهی مرغ کشور، عرضه مرغ قطعه بندی در سطح همه مراکز فروش، انجماد و نگهداری مرغ در سردخانه‌ها و فروش مرغ با قیمت‌های غیر مصوب را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرد.

به گزارش  وزارت جهاد کشاورزی، کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی رئیس قرارگاه ساماندهی مرغ کشور در نامه ای به استانداران سراسر کشور، تصریح کرد: در راستای تصمیمات دومین جلسه قرارگاه ساماندهی مرغ کشور در ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۰ ضمن تاکید مجدد به برگزاری جلسه های کمیته ای متناظر استانی انتظار است پیگیری مصوبات و اجرای موارد مشروحه ذیل در دستور کار قرار گیرد:

قطعه بندی در کلیه واحدهای بسته بندی مرغ تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادارات کل دامپزشکی در این خصوص اقدامات لازم را انجام خواهند داد. در صورت مشاهده هرگونه تخلف برابر مقررات از طریق مراجع قضایی با متخلفین برخورد شود.
عرضه مرغ قطعه بندی در سطح اصناف و همه مراکز فروش تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
استانداران نسبت به رفع موانع و تسهیل تبادل مرغ بر نیاز استان که توسط قرارگاه ساماندهی مرغ کشور برای تنظیم بازار سایر استان ها برنامه ریزی شده است، اقدام کنند.
انجماد و نگهداری مرغ تحت هر عنوانی در سردخانه ها تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
عرضه مرغ به هر شکل و با هر شرایطی در سراسر استان ها تنها براساس قیمت مصوب امکان پذیر بوده و فروش مرغ تحت عناوین دیگر نظیر مرغ سبز، بدون آنتی بیوتیک و با هر عنوان دیگر با قیمت های غیرمصوب تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
سازمان های صمت و تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه های نظارتی استان با تشکیل اکیپ های بازرسی، ضمن نظارت و پایش مستمر بازار مرغ با متخلفین، محتکرین و گران فروشی تحت هر عنوانی برخورد قانونی کنند. در ضمن اقلام و موارد کشف شده از طریق ادارات صمت استان با قیمت مصوب (مرغ کامل) در سطح بازار عرضه شود.
با توجه به اینکه عمده تخلفات انجام شده در کشتارگاه‌ها به دلیل محدوده فعالیت آنها از ساعت هشت شب تا هشت صبح صورت می‌پذیرد، لذا استانداران نسبت به تعیین نمایندگان پاسخگو، تام الاختیار و در ارتباط با مراجع قضائی برای برخورد قانونی در هر شهرستان به عنوان کشیک شبانه اقدام کنند.

 

ایلنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: قرارگاه ساماندهی مرغ کشور تا اطلاع ثانوی ممنوع قطعه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۲۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، درهفته بیست ونهم مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور، تیم استقلال آبی پوشان ملاثانی، عصر پنج شنبه (١٣ اردیبهشت) در ورزشگاه وحدت آستارا به مصاف تیم شهرداری ابن شهر رفت با یک گل بر میزبان خود تیم شهرداری آستارا غلبه کرد.

شاگردان سیاوش اکبرپور با کسب این پیروزی با ۳۶ امتیاز درمکان دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفتند.

تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی جم، امشب درورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان در برابر هم صف آرایی کردند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با ثبت این نتیجه نفت مسجدسلیمان با ۵۵ امتیاز درمکان چهارم جدول رده بندی باقی ماند.

نوزدهم اردیبهشت ماه تیم‌های نفت مسجد سلیمان و استقلال آبی پوشان ملاثانی در هفته سی ام مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور به ترتیب به مصاف داماش گیلانیان و شاهین بندرعامری می‌روند.

۱۸ تیم درمسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور به  رقابت می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از شکارچیان متخلف در سقز
  • صادارت۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ از مرز دوغارون شهرستان تایباد به افغانستان
  • خودداری شهروندان ازخریدتخم‌مرغ‌های نگهداری شده در یخچال واحد‌های عرضه
  • فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ممنوع است
  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از دست شکارچیان متخلف در سقز
  • مافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌ان
  • مافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌اند