Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@03:38:39 GMT

انواع موکت و کاربردهای آن

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۲۴۴۳

انواع موکت و کاربردهای آن

اما نکته‌ای در رابطه با این موضوع وجود دارد و آن این است که شما باید پیش از خرید موکت از موکت فروشی ، انواع موکت را بشناسید و بر اساس نوع نیاز خود، مدل مناسبی از این محصول را تهیه کنید. در ادامه انواع موکت را برای شما معرفی خواهیم کرد تا با آن‌ها به طور کامل آشنا شوید.

موکت تایل

از محبوب‌ترین مدل‌های موکت، می‌توان به نوع تایل اشاره داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدل به شکل مربع و در ابعاد گوناگون طراحی شده که برای استفاده از آن باید تیکه‌های موکت را کنار یکدیگر گذاشت. نکته جالبی که در رابطه با این موکت وجود دارد و می‌توان به آن اشاره داشت، طراحی این موکت در رنگ‌بندی گوناگون و جذاب است؛ بنابراین شما می‌توانید با هر سلیقه‌ای از این مدل موکت در محیط مورد نظر خود استفاده کنید و به فضایی که در آن هستید، جلوه جذاب و زیبایی ببخشید.

حال شاید برای شما سوال پیش آید که کاربرد موکت تایل کجاست و این موکت را در کجاها می‌توان استفاده کرد؟ در جواب به این سوال باید گفت موکت‌های تایل از مقاومت و پایداری به نسبت بالایی برخوردار هستند و از همین جهت می‌توان آن‌ها را در بسیاری از محیط‌ها استفاده کرد. همچنین شما می‌توانید از این موکت به عنوان موکت اداری نیز استفاده کنید و آن را به راحتی با محیط اداره و دفتر کار خود هماهنگ سازید.

مزیت‌های استفاده از موکت تایل

1. استفاده از موکت تایل که یکی از انواع موکت موجود در بازار به حساب می‌آید، مزیت‌های بسیاری را به همراه دارد. برای مثال می‌توان به نصب آسان آن اشاره کرد. به طوری که شما می‌توانید آن را بدون نیاز به کمک کسی در محیطی که می‌خواهید، نصب کنید. البته توصیه می‌شود برای گرفتن نتیجه نهایی خوب، از متخصصین این کار کمک بگیرید تا مشکلی در کار شما پیش نیاید.

2. مزیت دیگری که می‌توان به آن اشاره داشت، امکان استفاده از این موکت در محیط‌هایی که رطوبت دارند، است. شما می‌توانید بدون نگرانی از آسیب دیدن موکت، این مدل را برای محیطی که مد نظر دارید، استفاده کنید.

3. این محصول از تنوع بالایی برخوردار است و برای تمیز کردن آن کار ساده و آسان‌تری را پیش روی خود دارید.

4. از دیگر مزیت‌های استفاده از این محصول می‌توان قیمت اقتصادی که دارد، اشاره کرد و از همین جهت انتخاب مناسبی برای افراد خواهد بود.

موکت کبریتی

از دیگر انواع موکت که قدمتی طولانی‌تر نسبت به دیگر مدل‌ها دارد، می‌توان به موکت کبریتی اشاره کرد. این مدل از موکت در بسیاری از محیط‌ها مورد استفاده قرار گرفته است و بسیاری از افراد برای محیط‌های گوناگون اعم از منازل مسکونی، سالن‌های اجتماعی، برخی از مراکز اداری و ... از این مدل موکت استفاده می‌کنند.

باید متذکر شد که موکت کبریتی از ساده‌ترین و ارزان‌ترین انواع موکت به حساب می‌آید که بافت گره‌ای و سختی نیز دارد. از همین جهت نمی‌توان از این موکت انتظار نرمی و لطافت داشت. البته از طرفی دیگر می‌توان به مقاومتی که دارد اشاره کرد که این موضوع خود نیز از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که می‌توان بر روی سطحی که این موکت قرار دارد، به راحتی اجسامی را قرار داد.

مزیت‌های استفاده از موکت کبریتی

1. مهم‌ترین ویژگی و مزیتی که می‌توان برای این مدل از موکت در نظر گرفت، مقاومت بالا آن است. این موضوع به شما این اجازه را می‌دهد که از این موکت در فضاهایی که تردد بیشتر از سایر قسمت‌ها به نظر می‌رسد، استفاده کنید.

2. شما می‌توانید این موکت را به سبب طراحی ساده و یکدستی که دارد، در هر فرم و اندازه‌ای برش دهید و از آن استفاده کنید.

3. مورد دیگری که باید به آن اشاره شود، شیوه تمیز کردن این موکت است که شرایط بسیاری راحتی را برای شما به همراه خواهد داشت.

موکت نایلونی

نایلون یکی از پرکاربردترین جنس‌های موکت به حساب می‌آید که در برابر لکه و پوسیدگی بسیار مقاوم است؛ به طوری که از آن در محیط‌هایی چون هتل استفاده می‌شود. البته باید متذکر شد که بیشتر از 90 درصد موکت‌ها در ساخت خود از نایلون برخوردار هستند تا کیفیت و مقاومت لازم را داشته باشند.

مزیت‌های استفاده از موکت نایلونی

1. موکت‌های نایلونی از مقاومت و کیفیت مناسبی برخوردار هستند؛ بنابراین می‌توان از آن‌ها در صورت نگهداری درست بین 12 تا 15 سال استفاده کرد.

2. این مدل از انواع موکت از لطافت بالایی برخوردار است و این موضوع در کنار قیمت به‌صرفه این محصول سبب شده که طرفداران بیشتری پیدا کند و بسیاری از افراد به استفاده از آن بپردازند.

موکت پرز بلند

موکت پرز بلند از جمله موکت‌هایی به حساب می‌آید که استفاده از آن حس و حال متفاوتی به شما می‌دهد؛ بنابراین اگر تمایل دارید روی یک سطح نرم و گرم قدم بردارید، انتخاب موکت پرز بلند انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد. همچنین باید بدانید که این مدل از موکت به دلیل ضخامت بالایی که دارد، مثل فرش به نظر می‌رسد و می‌توانید از آن به عنوان یک فرش برای محیط مورد نظر خود استفاده کنید. دقت داشته باشید که این موکت برای محیط‌های سردسیر نیز مناسب به نظر می‌رسد و استفاده از آن می‌تواند کف محیط را به خوبی گرم کند.

شما می توانید برای مشاهده انواع موکت پرز بلند به لینک https://gamantj.com/carpet-tuffing سر بزنید.

مزیت‌های استفاده از موکت پرز بلند

1. استفاده از این موکت به محیط مورد نظر شما زیبایی و جذابیت بالایی می‌بخشد.

2. می‌توانید از این مدل موکت به عنوان عایق گرما، سرما و صدا نیز استفاده کنید.

3. استفاده از موکت پرز بلند امنیت بیشتری را به محیط می‌دهد و شما می‌توانید با استفاده از این مدل، محیط امنی را برای خود به وجود آورید.

موکت پشمی

موکت پشمی یکی از انواع موکت گران قیمت و لوکس به حساب می‌آید که طرفداران مخصوص به خود را دارد و از آنجایی که جنس آن طبیعی است و ماندگاری بالایی دارد، بهترین انتخاب برای افرادی به حساب می‌آید که به مواد شیمیایی حساس هستند یا به چنین موادی آلرژی دارند. البته توجه داشته باشید که این مدل از موکت در میان انواع موکتی که در بازار موجود است، به مراقبت بیشتری نیاز دارد و اگر به این موضوع توجه نشود، طول عمر موکت کم می‌شود.

مزیت‌های استفاده از موکت پشمی

1. از مهم‌ترین ویژگی و مزیت این مدل از موکت، می‌توان به سازگاری آن با محیط زیست اشاره کرد.

2. این موکت به گونه‌ای طراحی شده که در مقابل آتش گرفتن مقاوم است.

3. این موکت در صورت کثیف شدن به راحتی و آسانی تمیز می‌شود و مقاومت بالایی دارد؛ البته توجه داشته باشید که مراقبت‌های لازم برای نگهداری از این موکت را انجام دهید تا بهترین استفاده را از این مدل ببرید.

موکت‌های طرحدار

از دیگر انواع موکت می‌توان به مدل طرحدار اشاره کرد. استفاده از چنین موکتی به محیط و فضا جلوه زیبا و جذابی می‌بخشد؛ حتی می‌توانید با یک انتخاب مناسب، محیط اتاق را به گونه‌ای طراحی کنید که بزرگ‌تر به نظر برسد. استفاده از موکت طرحدار می‌تواند انتخاب مناسبی برای اتاق کودک شما باشد و از آنجایی که امروزه طرح‌هایی گوناگونی در بازار موجود هستند، انتخاب راحتی پیش روی شما خواهد بود.

موکت‌های چمن مصنوعی

استفاده از موکت‌های چمن مصنوعی یک انتخاب خاص و ویژه به نظر می‌رسد. بسیاری از افراد برای کفپوش کردن محیط حیاط خانه، بالکن و حتی گاهی اوقات اتاق پسر بچه خود از چنین موکتی استفاده می‌کنند. باید متذکر شد که این انتخاب، بسیار خاص است و اگر شما سلیقه‌ای خاص و متفاوت دارید، می‌توانید خرید این موکت را در راستای کار خود قرار دهید.

جمع‌بندی

اکنون شما با انواع موکت که در بازار موجود است، آشنا هستید و می‌دانید که هر یک از مدل‌ها در چه زمینه‌هایی استفاده می‌شوند. از همین جهت توصیه می‌شود پیش از خرید موکت در رابطه با تمام ویژگی‌ها اطلاعات لازم را کسب کنید تا خرید مناسب و درستی داشته باشید. گامان تزئین جاوید ارائه دهنده انواع موکت به آدرس اینترنتی gamantj.com  با مشاوره کاملا رایگان با کارشناسان حرفه ای برای خرید موکت شما را کاملا راهنمایی می کند.

2121

کد خبر 1501513

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حساب می آید بالایی برخوردار استفاده از آن شما می توانید نظر می رسد استفاده کنید داشته باشید همین جهت انواع موکت برای محیط آن اشاره محیط ها موکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۲۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج جدید سکه مشخص شد

دومین حراج سکه در سال جاری بناست با عرضه انواع سکه روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ایران برگزار شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلا ایران، از روز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه عرضه گسترده انواع سکه تمام، نیم و ربع بهار آزادی در مرکز مبادله ایران آغاز می شود.

سکه‌های حراجی مرکز مبادله استاندارد است؟

 

این حراج سکه از طریق سامانه  معاملات مرکز مبادله به آدرس market.ice.ir انجام خواهد شد. اطلاعات تکمیلی درباره این حراج در سایت مرکز مبادله ایران به آدرس www.ice.ir در دسترس قرار می گیرد.

به گزارش تسنیم، تاکنون و در مجموع 10 حراج برگزار شده در مرکز مبادله ارز و طلای ایران جمعا 117 هزار و 742 قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انواع کیف دوشی های مناسب برای استایل بهتر + 3 مدل عک
  • زبان برنامه نویسی پایتون چیست و چگونه می‌توان آن را یاد گرفت؟
  • قیمت انواع لپ تاپ ایسر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • آب می‌تواند بدون حرارت و فقط با نور تبخیر شود
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۲ اردیبهشت
  • اعلام زمان حراج جدید سکه
  • زمان حراج جدید سکه اعلام شد
  • زمان حراج جدید سکه مشخص شد
  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار