Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@05:31:20 GMT

سید علی نکویی درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۲۶۲۴

سید علی نکویی درگذشت

ایسنا/اصفهان سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان گفت: سید علی نکویی از چهره‌های مطرح جبهه اصلاحات پس از سال‌ها مجاهدت در راه اعتلای کشور بر اثر یک دوره بیماری سخت دار فانی را وداع گفت.

علی ناظم زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: علی نکویی- رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان چند سال درگیر بیماری سرطان بود و به واسطه درمان بهبودی نسبی پیدا کردند که متأسفانه در پایان سال ۱۳۹۹ حال ایشان مجدداً رو به وخامت گذاشت که متأسفانه بامداد امروز ۱۶ فروردین در بیمارستان میلاد دار فانی را وداع گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سیدعلی نکویی متولد ۱۳۱۹ در محله بیدآباد مسجد سید اصفهان دریک خانواده مذهبی به دنیا آمد .نکویی به توصیه یکی از روحانیون علی رغم تمایل به ادامه تحصیل در دانشکده فنی، شغل معلمی را انتخاب کرد. در سال ۱۳۳۹ در مؤسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی پذیرفته شد و در سال ۴۰ به علت مشکلات خانوادگی به اصفهان منتقل و در دبستان و دبیرستان مولوی به عنوان آموزگار دبستان مشغول شد. در سال ۱۳۴۲ ازدواج کرد که حاصل این ازدواج دو پسر و دو دختر است.

ناظم زاده افزود: حدود سه سال فرمانداری نجف آباد، ۲ سال مشاور استاندار و رئیس بنیاد امور مهاجرین جنگ تحمیلی و سپس مدتی فرماندار اصفهان و پس از آن نیز مسئولیت استانداری باختران (کرمانشاه) از جمله سوابق اجرایی ایشان است. نزدیک به ۶ سال در کرمانشاه در سخت‌ترین شرایط کشور در دوران جنگ تحمیلی، بمباران‌ها و موشک باران، دوران بازسازی، ورود آزادگان، عملیات مرصاد و … شرکت کرد.

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان گفت: بعد از استانداری باختران به عنوان استاندار چهارمحال و بختیاری مشغول و منصوب شد و پس از سه سال خدمت در چهارمحال و بختیاری درخواست بازنشستگی داد و در اصفهان مسئولیت راه‌اندازی و مدیریت مؤسسه حفظ و تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) و نگارستان را بر عهده گرفت.

وی خاطرنشان کرد: نکویی پس از خرداد ۱۳۷۶ در دولت اصلاحات مجدداً دعوت به کار شد و مسئولیت استانداری قزوین به او محول شد؛ در دور دوم این دولت، نکویی در وزارت کشور به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل دفتر حوزه وزارتی تا پایان شهریور ۸۴ به فعالیت خود ادامه داد و با بیش از ۴۰ سال خدمت در آموزش و پرورش و وزارت کشور بازنشسته شد و پس از آن سال ها رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جبهه اصلاحات نکویی استانی سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان علی نکویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۲۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، بیانیه‌ای در حمایت از اعتراضات بین المللی دانشجویی علیه جنایات صهیونیست‌ها صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

با ادامه‌ی نسل‌کشی، کشتار و جنگ در غزه، دانشگاه‌های سراسر جهان بویژه ایالات متحده آمریکا شاهد بزرگ‌ترین موج تجمعات اعتراضی به نشانه‌ی همبستگی با مردم فلسطین و خواهان قطع مراودات علمی با نهادها و شرکت‌های وابسته به آن و توقف ارسال تسلیحات کشتار جمعی به سازه‌ی فاشیستی هستند.

امروز در مهد به اصطلاح «آزادی بیان» و «آزادی آکادمیک» (آزادی موسسات دانشگاهی، پژوهشی و اعضای جامعه علمی، استادان، پژوهشگران و دانشجویان)، در حمایت از درنده خوترین نیروی تاریخ بشر یعنی دولت فاشیست و آپارتاید رژیم صهیونیستی، آمریکای جنایتکار که خود را متصدی بلامنازع فضیلت‌ها و ارزش‌های انسانی می‌داند در کسری از ثانیه ارزش‌های جهانشمول آزادی را تحقیر و روی راستینِ خود را نشان داده و در یک اقدام بی‌سابقه با اشغال و لگدمال کردن حریم مستقل دانشگاه آن را تبدیل به پادگان کرده و با گسیلِ پلیس ضد شورش، گارد ملی ارتش آمریکا، استقرار نیروهای امنیتی و تک‌تیرانداز، نصب دوربین‌های امنیتی نسبت به محاصره دانشگاه و دستگیری، بازداشت و ضرب و شتم صدها استاد و دانشجو اقدام و با پرونده‌سازی، مقدمات تعلیق و اخراج آنها را در راستای سرکوب و خفه کردن صدای حامیان فلسطین و معترضین به ماشین نسل‌کشی فراهم کرده است و سازمان بدنام موساد با استفاده از تکنولوژی شناسایی صورت، دانشجویان را تهدید به از دست دادن موقعیت‌های شغلی و استخدامی می‌کند.

امروز در دوره پسافروپاشی و افول هژمونی نظام سلطه، که تحولات جهانی با سرعت سرسام‌آور حول مساله فلسطین و غزه قهرمان به پیش می‌رود و خیزش نوین ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های جهان به راه افتاده و نیروهای ساحت میدانی جبهه خود را مشخص و حول این مساله دست به صف‌آرایی زده‌اند دانشجویان و اساتیدِ تمامی دانشگاه‌های ایران اسلامی، حمایت از مردم فلسطین را رسالت و ماموریت اصلی خود قرار داده و پیش‌آهنگ تحولات منطقه‌ای و جهانی باشند و با نمایندگی مطالبات مردمی نگذارند نیروهای منحط، اوباش و شیفتگان دموکراسی صوری و گزینشی آمریکایی بر حوزه عمومی مسلط گردند.

کد خبر 6089667 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • دولت سیزدهم به تولید توجه ویژه کرده است
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • تولید گندم را به ۱۹ میلیون تن می رسانیم
  • لزوم بازنگری در زمان اجرای مالیات بر عایدی سرمایه
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور