Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@01:01:34 GMT

سربازان گمنام ۶۰۰ کیلوگرم موادمخدر در خاش کشف کردند

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۲۶۸۹

سربازان گمنام ۶۰۰ کیلوگرم موادمخدر در خاش کشف کردند

علی زندی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با اقدامات اطلاعاتی اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان در چند روزگذشته یک باند قاچاق موادمخدر در منطقه نوک‌آباد شهرستان خاش مورد ضربه قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این عملیات میزان تقریبی ۶۰۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و یک دستگاه خودروی پژو نقره‌ای رنگ توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش ایرنا مبارزه با موادمخدر و برخی معضلات و آسیب‌های اجتماعی به عنوان یک دغدغه اصلی در جامعه مطرح است بطوریکه رهبر معظم انقلاب شخصا در حوزه آسیب‌های اجتماعی ورود کردند و پنج آسیب اولویت‌دار توسط ایشان اعلام شده که یکی از مهمترین کلید واژه‌های این نوع آسیب‌ها، موضوع مبارزه با موادمخدر است.

 امروز نسل پویای جامعه مورد هدف قرار گرفته‌ و این موضوع علت‌های متفاوتی دارد که مهمترین آن خانواده است یعنی زمانیکه معنویت و ارتباط با والدین در محیط خانواده کمرنگ شود، فرزند گرفتار مشکلاتی از جمله اعتیاد خواهد شد.

استکبار جهانی و در رأس آن ایالات متحده آمریکا که خود را سردمدار و به اصطلاح منادی آزادی می نامند بعد از ورود به افغانستان جز فقر، پوچی و نیستی چیز دیگری به ارمغان نیاوردند و آمار دفتر سازمان ملل حکایت از رشد چند صد برابری کاشت و داشت مواد مخدر در این کشور دارد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان خاش مواد مخدر ستاد مبارزه با مواد مخدر وزارت اطلاعات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان خاش مواد مخدر سیستان و بلوچستان خاش مواد مخدر ستاد مبارزه با مواد مخدر وزارت اطلاعات اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۲۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان‌غربی از کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه توسط مرزبانان هنگ مرزی ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سردار محمد احمدی، امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی ارومیه طی ایست بازرسی در محور مرزی سرو به ارومیه، به یک دستگاه خودرو مشکوک و سریعاً آن را متوقف کردند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی از خودروی توقیفی موفق به کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه که در بخش مختلف خودرو جاسازی شده بود، شدند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه راننده خودرو از محل متواری شد، گفت: تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهم و سایر متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 749600

دیگر خبرها

  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • قاچاقچیان با بار تریاک در یزد به دام افتادند
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان