Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-08@15:38:54 GMT

فرزاد آشوبی: مجیدی بهترین انتخاب برای استقلال بود

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۲۷۳۶

کارشناس فوتبال بیان کرد کادر فنی و مدیریت باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا باید بتوانند برنامه‌ریزی درستی را در نظر گرفته و آن را اجرا کنند

فرزاد آشوبی صحبت هایی را در مورد استقلال عنوان کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از برنا، فرزاد آشوبی، بازیکن اسبق سرخابی‌های پایتخت درباره حضور تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا و احتمال افت این تیم‌ها در لیگ برتر گفت:

هر احتمالی را می‌توان در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه تیم‌های ایرانی قرار است در 16 روز 6 بازی انجام دهند قطعا کار را برای‌شان سخت می‌کند چون برنامه پرفشاری است و می‌تواند تیم‌ها را با مصدومیت و خستگی مواجه کند اما می‌توان با یک مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی حرفه‌ای این مسائل را پشت سر گذاشت. حتی نتیجه نگرفتن تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان هم می‌تواند آنها را از نظر روحی تحت تاثیر قرار دهد و اذیت‌شان کند اما همانطور که گفتم کادر فنی و مدیریت باشگاه‌ها باید بتوانند برنامه‌ریزی درستی را در نظر گرفته و آن را اجرا کنند.

او ادامه داد:

وقتی بحث فوتبال حرفه‌ای مطرح می‌شود باید بهترین برنامه‌ریزی را داشت. حضور در لیگ قهرمانان می تواند برای تیم‌های ایرانی خستگی، مصدومیت و فوتبال‌زدگی به همراه داشته باشد و می‌طلبد که باشگاه‌ها با ذهنیت حرفه‌ای و برنامه‌ریزی علمی وارد این مسابقات شوند. تجربه موفق پرسپولیس در سال‌های گذشته می‌تواند الگوی خوبی برای سایر تیم‌ها باشد چون پرسپولیس ثابت کرده حتی مسابقات پرفشار در لیگ قهرمانان هم نمی‌تواند ترمز موفقیت یک تیم را بکشد. پرسپولیس در سال‌های گذشته هم در آسیا موفق بوده هم در لیگ و این نشان می‌دهد که لزوما حضور در مسابقات پرفشار لیگ قهرمانان منجر به افت تیم‌ها نمی شود به شرطی که برنامه‌ریزی حرفه‌ای و مدیریت درست در کار باشد.

آشوبی با اشاره به اینکه سپاهان می‌تواند از فرصت پیش آمده استفاده کند، بیان کرد:

احتمال دارد حضور تیم‌هایی مثل استقلال، تراکتور، پرسپولیس و احتمالا فولاد در رقابت‌های فشرده لیگ قهرمانان آسیا که جزو تیم‌های بالانشین هستند، معادلات قهرمانی در لیگ را تغییر دهد. در این بین سپاهان این فرصت را دارد که امتیازات کامل از بازی‌های خود را بگیرد چون ممکن است سایر رقبا با خستگی یا مصدومیت از آسیا برگردند و افت کنند. بنابراین سپاهان بهترین فرصت را در اختیار دارد تا معادلات را تغییر دهد.

بازیکن اسبق استقلال، پرسپولیس و تراکتور درباره اینکه چه پیش‌بینی از عملکرد تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا دارد؟ گفت:

پیش‌بینی اینکه هر تیمی چه نتیجه‌ای در گروه خود می‌گیرد دشوار است اما با توجه به ریتم پرسپولیس و ساختار این تیم که در سال‌های اخیر حفظ شده احتمال موفقیت این تیم بیشتر است. سایر تیم‌ها هم شرایط خوبی دارند و می‌توانند نتایج خوبی بگیرند و شانس زیادی برای موفقیت‌شان قائل هستم.

آشوبی درباره شرایط استقلال با مجیدی هم بیان کرد:

در آن مقطع از فصل که محمود فکری از استقلال جدا شد، فرهاد مجیدی بهترین گزینه و انتخاب بود چون از تیم شناخت کامل داشت و با 80 درصد بازیکنان کار کرده بود. مجیدی توانست خیلی زود استقلال را به شرایط خوب برگرداند و در مسیر موفقیت قرار دهد. من به موفقیت استقلال با مجیدی خوشبین هستم.

اخبار داغ 

سند بدهی 888 هزار درهمی استقلال در آستانه لیگ قهرمانان آسیا + تصویر چک و قرارداد رادوشوویچ در آسیا دروازه بان شماره یک پرسپولیس شد آزادی 6 مدلینگ زن و مرد از زندان، با عفو رهبری / یک خانم بازیگر هم بود + اسامی و عکس ها ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت فوتبال را فنی ببینیم؛ ژائو کانسلو، فراتر از یک فول بک داور سرشناس آلمانی، قاضی بازی رئال مادرید - لیورپول شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان تیم های ایرانی برنامه ریزی حرفه ای تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۲۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش سخت کارلو آنچلوتی؛ انتخاب بهترین هافبک ها از میان شاگردانش / زیرنویس فارسی

کارلو آنچلوتی در این ویدیو از میان هافبک های بی نظیری که او سرمربی شان بوده، بهترین ها را انتخاب می کند.

دانلود (4.9MB)

دیگر خبرها

  • دیدار قهرمانان فوتسال با رهبر انقلاب (عکس)
  • پرسپولیس و یک مزیت مهم در برنامه ۴ هفته پایانی
  • واکنش جالب سردار آزمون به شانس قهرمانی بین پرسپولیس و استقلال
  • بهترین آفرها برای رزرو هتل های آنتالیا و ازمیر
  • استقلال و پرسپولیس در انتظار الهلال و السد و رونالدو!
  • تدریس خصوصی فیزیک در نارمک
  • راهنمای انتخاب قفل درب هتل
  • برنامه ۴ بازی باقیمانده استقلال و پرسپولیس
  • چالش سخت کارلو آنچلوتی؛ انتخاب بهترین هافبک ها از میان شاگردانش / زیرنویس فارسی
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا