Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: بر اساس برنامه ریزی تبیین شده در نوروز1400سه محور، حفظ سطح ایمنی، رعایت الزامات بهداشتی، مراقبتی و همچنین اطلاع رسانی ارجح امور قرارگرفته بود .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی رضا محمدی کرجی ران ضمن تشریح  اقدامات صورت گرفته در نوروز1400 اظهار داشت: از آنجایی که به دلیل شرایط متاثر از ویروس کرونا امسال نیز همانند سال گذشته طرح موسوم به ستاد ساماندهی سفرهایی دریایی در کشور اجرا نشد بر اساس تدابیر اتخاذ شده از سوی سازمان مرکزی به منظور آمادگی در مواجهه با حضور گردشگران در بنادر استان محورهای سه گانه ای تدوین و درهمه بنادر مسافری و گردشگری استان لازم الاجرا شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته ی وی حفظ و آماده نگه داشتن سطح ایمنی، رعایت الزامات بهداشتی، مراقبتی و همچنین اطلاع رسانی از جمله مواردی بود که آمادگی فعالین حوزه مسافری و گردشگری  دریایی استان را در مواجهه با حضور مسافران تقویت می کرد.

دبیر کمیته حمل و نقل دریایی هرمزگان با اشاره به استقرار تیم های غواصی و همیار ناجی در بنادر  استان تصریح کرد: در مجموع ۱۵ تیم غواصی و ۳۵ تیم همیار ناجی ونیز تعداد 8 فروند شناور ناجی در بنادر مسافری و گردشگری استان مستقر و در آمادگی کامل جهت ارائه خدمت بسر می بردند .

محمدی کرجی ران با بیان اینکه آمارها در نوروز 1400 ثبت حدود یک میلیون سفر را نشان می دهند خاطر نشان کرد: علیرغم محدودیتهای اعمال شده سفرهای دریایی در گستره آبی استان طی این ایام از سیر صعودی نسبت به مدت مشابه سال گذشته (نوروز ۹۹) برخوردار بوده است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هرمزگان شیوه نامه های بهداشتی سفرهای دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۲۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز

بهروز حقیقی رئیس اداره دامپزشکی رامهرمز گفت: پیرو گزارش واصله به واحد نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی شهرستان در خصوص حمل ۳ لاشه دام سبک با ماشین شخصی از کشتارگاه دام شهرداری به محل قصابی، واحد متخلف با دستور دادستانی و حضور کارشناسان دامپزشکی و پلیس اماکن پلمب گردید.

بهروز حقیقی با اشاره به اینکه هر گونه کشتار دام خارج از ضوابط بهداشتی دامپزشکی کشتار غیر بهداشتی تلقی می‌گردد گفت: حمل و نقل دام کشتار شده در کشتارگاه می‌بایست با ماشین سردخانه دار دارای مجوز دامپزشکی انجام شود است و در غیر اینصورت تهدید علیه بهداشت عمومی تلقی می‌گردد و بازرسان بهداشتی دامپزشکی با واحد‌های متخلف از طریق مراجع قانونی برخورد می‌نمایند.

حقیقی می گوید: شهروندان محترم ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی دامپزشکی، فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و با نشان دامپزشکی درج شده بر روی محصولات خریداری و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در این خصوص سریعا به اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز اطلاع رسانی کنند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز در پایان به عرضه کنندگان متخلف فرآورده‌های خام دامی هشدار داد در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی دامپزشکی که سلامت و بهداشت عمومی مصرف کنندگان را به خطر بیندازند با قاطعیت برخورد خواهد شد

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان
  • ترابری ۱۷۵ هزار مسافر دریایی از بنادر غرب هرمزگان
  • ۲ عملیات موفق امدادرسانی در آب های بوشهر و خارگ انجام شد
  • بنادر هوشمند، راهی برای آینده روشن
  • خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه‌اندازی می‌شود
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا