Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان تاکستان گفت: با توجه به اینکه شهرستان تاکستان دومین روز از وضعیت قرمز کرونایی را سپری می‌کند ما در تلاشیم تا دستورالعمل های بهداشتی ستاد کرونا را با جدیت بیشتری دنبال کنیم.

 طاهرخانی افزود: طی دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد استانی کرونا تمام رفت و آمد‌های شهرستان تاکستان کنترل می‌شود و همچنین تمام راه‌های فرعی به این منطقه مسدود شده، ورود پلاک‌های خارجی و خروج پلاک‌های بومی نیز ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: محدودیت‌های عبور و مرور کرونایی از ساعت ۲۲ الی ۳ بامداد به صورت جدی در تاکستان اعمال می‌شود.

طاهرخانی اضافه کرد: از ابتدا اسفندماه تاکنون آمار فوتی‌های شهرستان تاکستان ۵ نفر بوده و در حال حاضر نیز ۵۰ درصد از ظرفیت ۱۱۰ تخت بیمارستانی این منطقه تکمیل است.

فرماندار تاکستان در ادامه گفت: تمام مشاغل سطح سه و چهار، آموزشگاه‌ها و مراکز آموزشی و فرهنگی تعطیل و در خصوص تعطیلی اصناف نیز به زودی تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا وضعیت قرمز تخت بیمارستانی شهرستان تاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۳۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد

با توجه به پیش فروش بلیت‌ قطارهای فوق العاده ای که شرکت راه آهن برای بازه زمانی تعطیلات پایانی هفته و به مناسبت شهادت امام جعفر صادق ع گذاشته شده بودند طبق بررسی‌ها صورت گرفته پیش فروش تمامی بلیت ها به اتمام رسیده و ظرفیت قطارها در تمامی سایت های اینترنتی فروش  بلیت تکمیل شده است.

این در حالی است که شب گذشته در دقایق پایانی ۱۰ اردیبهشت ماه شرکت راه آهن در یک توییتی اعلام کرد که سه رام قطار فوق العاده با توجه به افزایش تقاضای برای زیارت مشهد همزمان با شهادت امام جعفر صادق ع قرار داده است و پیش فروش این قطارها از ساعت ۹ صبح آغاز می شود.

اما بررسی ها حاکی از پر شدن ظرفیت قطارها و صندلی های عرضه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • افزایش ۴ درصدی ترددها در جاده های کرمان
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • ثبت چهار میلیون و ۲۸۲ هزار تردد بین استانی در فروردین امسال
  • نصب بیش از ۷۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ اصفهان
  • رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم