Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@16:50:42 GMT

پیام تسلیت سید محمد خاتمی در پی درگذشت سید علی نکویی

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۳۲۹۲

پیام تسلیت سید محمد خاتمی در پی درگذشت سید علی نکویی

سید محمد خاتمی درگذشت سید علی نکویی، رهبر جبهه اصلاحات اصفهان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمد خاتمی درگذشت سید علی نکویی، رهبر جبهه اصلاحات اصفهان را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

"بسم الله الرحمان الرحیم

جناب سید علی نکویی، بزرگی از طایفه خوبان و و پاکان و مؤمنی خدمتگذار صدیق انقلاب و ایران و درد آشنای متعهد از میان ما رفت و همه دوستداران فضیلت و پاکی و راستی را عزادار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من این مصیبت سنگین را به همه دوستداران و همراهان او و به مردم شریف اصفهان و به خاندان بزرگوار آن فقید سعید و همه بستگان عزادار تسلیت می گویم و از پیشگاه حضرت پروردگار برای ان بزرگوار فقید آمرزش و رحمت و علو درجات و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسئلت می‌کنم. "

کد خبر 484924

منبع: ایمنا

کلیدواژه: علی نکویی سیدمحمد خاتمی پیام تسلیت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۳۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه موسیقی همنوازان باربد به سرپرستی مبین سلوکی و تهیه کنندگی موسسه فروغ فلق، شامگاه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

قطعات این اجرا منتخبی از معروف‌ترین آثار حشمت رجب زاده، قطعات جدید و تصانیف خاطره‌انگیز و کهن قوم لر، نظیر روزگار آشنایی، دل سر به هوا،‌ای دوست، رنگ شادی، نازارم و دالکه است که تنظیم آنها را مبین سلوکی به عهده داشته است.

میلاد مرادی و پیام یکتا (کمانچه)،  محمد انوری (کمانچه آلتو)،  مبین سلوکی و رضا کرمی (تار)،  محمد یخچالی (سنتور)،  میلاد جمشیدی (سرنا)، آرمان فلاح (عود)،  سهیل قدمی (نی)، حافظ آهنگری (گیتار بیس)،  ماهور زمانه پور (پرکاشن) و رامین ملکی (دف و دهل) نوازندگان همنوازان باربد را تشکیل می‌دهند.
کنسرت گروه موسیقی همنوازان باربد ۱۰ اردیبهشت در تالار وحدت برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند جهت تهیه بلیت این اجرا به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)
  • تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی