Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا رضایی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا طرح غربالگری کرونا و تب سنجی در استان از ۲۵ اسفندماه در پایانه مرزی ماهیرود اجرایی شد.

وی با بیان اینکه طی این مدت ۴۶۱ مسافر ورودی از این مرز مورد پایش و کنترل قرار گرفته اند، افزود: تست فوری کرونا برای ۲۰۱ نفر از این مسافران توسط امدادگران انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه در همین مدت همچنین تعداد ۱۰ تست PCR برای مسافران مشکوک به کرونا انجام شده است، گفت: خوشبختانه هیچ مورد مثبتی از بیماری کووید ۱۹ طی این مدت در مرز گزارش نشد.

رضایی افزود: توزیع ماسک، ژل ضدعفونی و برشور آموزشی از دیگر اقداماتی بود که در مرز ماهیرود به مسافران ورودی کشور ارایه شد.

کد خبر 5181660

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر خراسان جنوبی محمدرضا رضایی شیوع کرونا ویروس کرونا شیوع کرونا روز طبیعت کرمانشاه آمار کرونا بوشهر گرگان اراک محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا 12 فروردین خطبه های نماز جمعه اردبیل سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۳۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده پلنگ در جوار شهر شاهرود

دریافت 10 MB

به گزارش خبرنگار مهر، یک قلاده پلنگ در نواحی شمالی شهری شاهرود مورد تصویر برداری علیرضا دزیانیان قرار گرفته است این تصاویر اختصاصی خبرگزاری مهر تقدیم شما می‌شود.

کد خبر 6095805

دیگر خبرها

  • مشاهده پلنگ در جوار شهر شاهرود
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها
  • ◄ زمان افتتاح فرودگاه کربلا اعلام شد!
  • بازدید بیش از ۶۱ هزار مسافر کشتی کروز طی ۳ ماه از ترکیه
  • شما نظر بدهید/ برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال، تصمیم مثبتی است یا خیر؟ چرا؟
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • سهم سوغات، ۲۵درصد هزینه‌های زائران
  • پولادگر: تیم گلبال مسافر پاریس شد/ نگران بودجه در سال پارالمپیک هستیم