Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن عسکری مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی در جمع خبرنگاران گفت: طرح تسهیل کسب و کار نوروز ۱۴۰۰ سازمان تعزیرات حکومتی که از ۱۵ اسفندماه سال گذشته با همکاری دستگاه‌های نظارتی همچون وزارت صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی، دامپزشکی، وزارت بهداشت و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. آغاز شده بود در روز شنبه چهاردهم فروردین ماه سال جاری پایان یافت.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: در این طرح تعداد ۵ هزار و ۹۳۶ تیم گشت مشترک اعزام و تعداد ۳۴ هزار و ۷۱۱ مورد بازرسی انجام شد که ۹ هزار و ۵۱۹ واحد دارای تخلف شناسایی شدند و ۱۴ هزار و ۵۶۷ واحد نیز تخلفی نداشتند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه هدف اجرای این طرح پیشگیری از تخلفات و تسهیل کسب و کار بوده، تعداد ۱۰ هزار و ۶۲۵ واحد با دریافت تذکر و اصلاح موارد انجام شد و نهایتا برای یک هزار و ۳۴ واحد پرونده تخلف تشکیل و متخلفان به پرداخت ۳۱ میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

عسکری تصریح کرد: با توجه به پیش رو بودن ماه مبارک رمضان، فعالیت گشت‌های مشترک با همراهی سایر دستگاه‌های نظارتی با رویکرد پیشگیری و برخورد با تخلفات به ویژه در صنوف مرتبط با مایحتاج مردم برای ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی قوه قضاییه طرح نوروزی سازمان تعزیرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۳۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد

به گزارش  تابناک و به نقل از سایت سازمان لیگ، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و انجام صحبت های غیرمسئولانه ۲ میلیارد تومان جریمه شد.

 عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

 
مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

دیگر خبرها

  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • جریمه ۸۷ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهدات ارزی
  • سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای