Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا مازندران گفت: در پی مراجعه چند تن از شهروندان به پلیس فتا استان مبني بر اينکه برای خرید شارژ به درگاه جعلی پرداخت هدايت که پس از درج اطلاعات حساب بانکی تراکنش ناموفق داشته و بعد از آن مبالغی از حساب بانکی‌شان به صورت غير مجاز برداشت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او درباره دیگر اظهارات شاکیان، گفت: آنان اظهار می‌کردن بدون توجه به آدرس سایت طراحی شده، با این تصور که اطلاعات کارت بانکی خود را در سایت رسمی و معتبر ثبت می کند، برای ثبت‌نام اقدام کرده، در حالی که سایت مذکور، شبیه سازی شده سایت اصلی بوده و بدون توجه به این موضوع در دام کلاهبردارا اینترنتی واقع شده است.

سرهنگ خورشاد گفت: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکیان و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته، مشخص شد متهم ساکن استان هم جوار بوده، در این خصوص با هماهنگی مقام قضائی نامبرده در یکی از شهرهای استان دستگیر شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس فتا با شگردهای خاص پلیسی موفق به شناسایی کلاهبردار و سارق اینترنتی شده اند، افزود: متهم پس از سرقت و برداشت غیرمجاز از حساب بانکی افراد، اقدام به خرید و فروش گوشی‌های تلفن همراه می کرد.

سرهنگ خورشاد گفت: متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌رو شدن با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری گردیده لب به سخن گشود و به برداشت غیر مجاز از حساب 367نفر؛ به مبلغ 4.500.000.000 ریال از هموطنان کشور تا این لحظه اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا مازندران افزود: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش های مردمی بوده و همچنین کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویدادهای سایبری را از این سایت دریافت کنند وشماره تماس 01121824715به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در استان است.


انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کلاهبرداری اینترنتی کلاهبرداری با ارسال شارژ پلیس فتا پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۳۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید

محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سود‌ها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد