Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@12:03:32 GMT

تاکید فرمول یک به برگزاری گرندپریکس کانادا و برزیل

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۳۶۹۸

تاکید فرمول یک به برگزاری گرندپریکس کانادا و برزیل

به گزارش خبرگزاری فارس، فرمول یک اعلام کرد شایعات مربوط به لغو مسابقات گرندپریکس کانادا و برزیل درست نیست و مسابقات در این ۲ کشور برگزار خواهد شد.

پیش از این یک سایت اسپانیایی گزارش کرده بود فرمول یک به دنبال این است که یک مسابقه دیگر در بحرین برگزار کند. همچنین به دلیل بحران کرونا و عدم اطمینان از برگزاری مسابقات برزیل و کانادا، این احتمال وجود دارد استانبول هم در تقویم فرنول یک قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در خصوص برگزاری ۲ گرندپریکس فرمول یک در کانادا و برزیل نگرانی‌هایی وجود دارد چرا که کانادا کسی را که به این کشور وارد می‌شود مجبور به ۲ هفته قرنطینه می‌کند، برزیل هم بیشترین مرگ و نیز ناشی از کرونا را در جهان دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمول یک برزیل کانادا ویروس کرونا فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۳۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا،‌ احمد وحیدی عصر دوشنبه ضمن تقدیر از استانداران سراسر کشور در برگزاری مطلوب انتخابات، نکات تکمیلی را در برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت به حاضرین در جلسه یادآور شد.

وزیر کشور انتخابات مرحله اول مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در اسفند ۱۴۰۲ را از جهات مختلف قابل قبول و مطلوب دانست و افزود: با عنایت به راهبردهای چهارگانه انتخاباتی رهبر معظم انقلاب اسلامی، مرحله دوم انتخابات نیز به یاری خداوند متعال به شکل مطلوب برگزار خواهد شد.

رییس شورای امنیت کشور با اشاره به مسئولیت توأمان استانداران در ستاد انتخابات و شورای تأمین استان اظهار کرد: همواره ممکن است اشکالات و خطاهای کوچکی در عرصه اجرا وجود داشته باشد، اما استانداران محترم باید فرمایش مقام معظم رهبری در حق الناس بودن رأی مردم را در نظر داشته باشند و تلاش کنند تا انتخابات پیش رو در مطلوب ترین وضع ممکن برگزار شود.

وحیدی افزود: انتخابات یکی از عرصه هایی است که معاندان و بداندیشان آن را فرصتی برای ایجاد بدبینی نسبت به نظام جمهوری اسلامی در جامعه می شمارند و از این رو تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات، باید پیش بینی های لازم را انجام دهند تا چنین افکاری همانند گذشته ناکام بماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • انتشار گزارش مکتوب از وضعیت حقوق بشر در ایران
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس