Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@02:19:29 GMT

نکویی همیشه با تمام وجود به امام(ره) عشق می‌ورزید

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۳۸۳۱

نکویی همیشه با تمام وجود به امام(ره) عشق می‌ورزید

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان گفت: مرحوم نکویی بر اجرایی مبانی انقلاب پافشاری می‌کرد و همواره بر ارتقای خدمت رسانی به مردم تاکید داشت.

فتح الله معین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا پیرامون فضائل سید علی نکویی، رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان اظهار کرد: سید علی نکویی از مبارزان قبل از انقلاب بود که در امور فرهنگی نقش مستمری ایفا می‌کرد بر همین اساس در زمینه نشر کتاب و توزیع کتب دینی و آنچه که از سمت امام (ره) منتشر می‌شد فعالیت می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نکویی از شخصیت‌های مورد وثوق انقلابیون شهر اصفهان بود که در جریان پیروزی انقلاب تعاملات فراوانی را با علما و روحانیون داشت، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایشان به عنوان اولین فرماندار بعد از انقلاب شهرستان نجف آباد منصوب شد زیرا مسئولان در آن زمان به دلیل حساسیت و محیط انقلابی شهر نجف آباد به دنبال فرمانداری بودند که به راحتی بتواند با مردم به تعامل برسد در این راستا بعد از پیروزی انقلاب که ایشان دوران خدمت موفقی را در این شهرستان طی کردند.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان ادامه داد: با شروع جنگ تحمیلی و مطرح شدن بحث مهاجرین جنگ تحمیلی ایشان به عنوان رئیس ستاد مهاجرین جنگ تحمیلی اصفهان منصوب شد، بنا بر اقرار همه مسئولین وزارت کشور موفق ترین استان در ساماندهی اشتغال مهاجرین جنگ تحمیلی استان اصفهان بود.

معین ادامه داد: در سال‌های پایانی جنگ تحمیلی ایشان به عنوان فرماندار اصفهان منصوب شد و عملکرد موفقی را در فرمانداری اصفهان علی رغم حملات دشمن و بمباران‌های رژیم بعثی و بحث توزیع ارزاق و ایجاد امنیت از خود به جای گذاشت.

وی ادامه داد: بعد از پایان مدت خدمت ایشان در فرمانداری اصفهان وی به استان کرمانشاه و فرمانداری این استان منصوب شد و توانست در کرمانشاه که یکی از خط مقدم دفاع مقدس بود موفق عمل کند.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان ادامه داد: پس از پایان جنگ تحمیلی به سمت استاندار چهارمحال بختیاری منصوب شد و مدتی را در این استان خدمت کردند ایشان پس از بازنشستگی در دولت اصلاحات به عنوان استاندار قزوین منصوب شد و مدتی در این سمت انجام وظیفه کرد.

معین ادامه داد: در دولت دوم اصلاحات به عنوان مشاور عالی و مدیرکل حوزه وزیر کشور منصوب شد و در پایان دوره دولت در این سمت حضور داشت پس از اتمام دولت اصلاحات ایشان بازنشسته شد و به فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی در شهر اصفهان پرداختند.

وی ادامه داد: نکویی همواره بر ایجاد وحدت، همدلی و حفظ مبانی انقلاب تاکید می‌کرد وبا همه وجود به امام (ره) عشق می‌ورزید و بر اجرایی مبانی انقلاب پافشاری می‌کرد و همواره بر ارتقا خدمت رسانی به مردم تاکید داشت.

کد خبر 484900

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فتح الله معين شورای شهر اصفهان شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان علی نکویی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان جنگ تحمیلی منصوب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۳۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی در پارکینگ‌های تهران

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران از برگزاری یازده نشست با حضور مقامات ذیربط و دستگاه‌های متولی برای تعیین تکلیف خودروها و موتورسیکلت‌های رسوبی در توقف‌گاه‌های زیر نظر فراجا در استان تهران خبر داد و گفت: در راستای تعیین تکلیف خودروها و موتورسیکلت‌های رسوبی در توقف‌گاه‌های زیر نظر فراجا در استان تهران در رابطه با بیش از ۶۵ هزار و ۷۰۰ دستگاه وسیله نقلیه اقدامات لازم صورت گرفته و پرونده‌های قضایی مربوط به این وسایل نقلیه، به دادگاه انقلاب ارجاع شده‌اند.

وی افزود: تاکنون در رابطه با بیش از ۲۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه از سوی دادگاه انقلاب اسلامی تهران رای صادر شده و روند رسیدگی به پرونده‌های ۳۷ هزار و ۸۰۰ دستگاه دیگر نیز در حال انجام است.

رئیس کل دادگستری استان تهران ادامه داد: تا امروز تعداد دو هزار و ۴۸۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت بر اساس احکام قضایی صادره از سطح پارکینگ‌های استان تهران خارج شده‌اند و طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده، مقرر است که تا ۲۷ خرداد ۱۴۰۳، تمام وسایل نقلیه از سطح این پارکینگ‌ها خارج شوند.

دیگر خبرها

  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است
  • ادامه تحصیل زندانیان البرزی در تمام مقاطع تحصیلی
  • وحیدی: «طرح نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته است/ باید از ناهنجاری‌های تحمیلی جلوگیری شود
  • نصب بیش از ۷۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ اصفهان
  • نگاه به ماجرای غزه از منظر «ما رأیت إلا جمیلا»
  • مصوبه‌ای برای شفافیت درآمدهای نفتی و مصارف این حوزه
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی در پارکینگ‌های تهران
  • برگزاری تظاهرات در حمایت از غزه در استانبول
  • روایت حیرت‌ انگیز یک نویسنده از خاطره‌بازی دو فرمانده ایرانی و عراقی سال‌ها پس از جنگ تحمیلی
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند