Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: تلاش برای توانمندسازی تنها در زمینه اقتصادی و ایجاد اشتغال نیست بلکه هدف امدادگران توانمندسازی در زمینه‌های فرهنگی ،اجتماعی و آموزشی است.

«قنبر موسی‌نژاد» در نشست اعضای هیئت اندیشه‌ورز کمیته امداد استان، اظهار کرد: توانمندسازی اگرچه که در سالهای گذشته آغاز شده اما امسال این مهم باید سرعت بیشتری بگیرد و در همه حوزه ها به عنوان یک اصل در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:  توانمندسازی یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری از کمیته امداد است و صرفاً در زمینه اقتصادی و ایجاد اشتغال نیست بلکه توانمندسازی شامل مقوله های ، فرهنگی ،اجتماعی ،آموزشی و موارد دیگر است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: کمیته امداد باید یک درمانگاه اجتماعی و  توقفگاهی موقت برای نیازمندان باشد و مددجویان پس از دریافت خدمات لازم در کوتاه مدت به توانمندی برسند.

موسی‌نژاد تاکید کرد: با توجه به نامگذاری سال به عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها ،ظرفیت‌های این نهاد در زمینه تولید باید شناسایی و برای به فعلیت رسیدن آنها تلاش و برنامه‌ریزی شود و در فرایند خدمت‌رسانی به نیازمندان موانع و مشکلاتی که وجود دارد شناسایی  و از پیش رو برداشته شوند و مسیر خدمت رسانی به نیازمند کوتاه شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بخش زیادی از مخاطبین کمیته امداد  قشر جوان هستند تفکر جوانی باید در تمام سطوح سازمانی کمیته امداد حضور داشته و به آن توجه شود و امدادگران جوان باید در راستای تحقق شعار سال باید ایده ها  و پیشنهادات اثرگذار در راستای خدمت به نیازمندان ارائه دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۳۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: با توجه به اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان در خصوص گیرافتادن دختر ۱۴ ساله در حوض‌انبار روستای چرمه شهرستان سرایان، یک تیم ۵ نفره از هلال احمر شهرستان به محل اعزام شدند.


کاووسی افزود: به دلیل ریزش دیوار حوض‌انبار در اثر بارندگی‌ها و نبود راه دسترسی به داخل حوض‌انبار، برای نجات این دختر از جرثقیل استفاده شده است.

وی گفت: امدادگران با تلاش ۳ ساعته موفق شدند این دختر بچه را به صورت زنده نجات دهند.

دیگر خبرها

  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت
  • نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • ضرورت توجه به حقوق و مسائل مادی معلمان
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد