Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: اطلاع رسانی از خدمات و پروژه های در حال انجام و همچنین بیان برنامه هایی که در آینده در دست اجراست می تواند عاملی برای ورود سرمایه گذاران بیشتر به استان شود و در عوض عدم تبلیغ و اطلاع رسانی، انگیزه سرمایه گذاران برای ورود به استان را کاهش خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا آیت‌الله مصطفی محامی ۱۶ فروردین ماه در دیدار سردار کرمی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور و سردار شفاهی فرمانده سپاه سلمان و معاونین با تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، کار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سیستان‌وبلوچستان را از حیث تنوع کاری، پهناور بودن و محرومیت های موجود سخت عنوان کرد وگفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کارنامه قابل قبولی از خود به جای گذاشته به گونه ای که نقشه های دشمن علیرغم همه توطئه و تلاش ها نقش بر آب شده است.

امام جمعه زاهدان افزود: در این بین نباید هوشیاری، نجابت و بصیرت مردم را نادیده بگیریم چنان که در حادثه سراوان علیرغم بمباران تبلیغاتی دشمن مردم راه خود را از آشوبگران جدا کردند و پای نظام و انقلاب خود ایستادند.

آیت الله محامی خواستار ارائه خدمات بیشتر به مردم استان شد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر پاسداری از نظام اسلامی به عرصه های فرهنگی و اقتصادی نیز وارد شده که در این جهت نیازمند رشد و توسعه  فعالیت ها هستیم و یکی از راه های آن جذب سرمایه گذاران دولتی و خصوصی و ترغیب آنان به سرمایه گذاری در استان سیستان‌وبلوچستان است.

وی بیان داشت: اطلاع رسانی از خدمات و پروژه های در حال انجام و همچنین بیان برنامه هایی که در آینده در دست اجراست می تواند عاملی برای ورود سرمایه گذاران بیشتر به استان شود و در عوض عدم تبلیغ و اطلاع رسانی، انگیزه سرمایه گذاران برای ورود به استان را کاهش خواهد داد.

سردار کرمی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیز در ابتدای این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و اعیاد شعبانیه گفت: حفظ امنیت پایدار در منطقه و ورود به چرخه تولید و اشتغال از جمله وظایف مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی گفت: دشمنان برای ایجاد التهاب و اختلاف در منطقه طراحی و برنامه ریزی های متعددی دارند اما در صورت اتحاد و همدلی مردم و مسئولان راه دشواری در پیش نخواهیم داشت.

وی فرهنگ و اقتصاد را دو مولفه مهم در راستای رشد هر منطقه عنوان‌ کرد و بیان دشت: اگر توجه و طرح ریزی داشته باشیم و به فرمایشات مقام معظم رهبری جامع عمل بپوشانیم در همه عرصه ها  موفق خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيستان و بلوچستان امام جمعه زاهدان استانی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیستان وبلوچستان سرمایه گذاران اطلاع رسانی برای ورود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۴۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: تمایل حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌های مشارکتی، موجب شده ۳۱ پروژه در این منطقه باکاربری های مختلف اجرا شود که در حال حاضر بالاترین تعداد پروژه‌های مشارکتی را بین مناطق برخوردار است.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت ورود بخش خصوصی برای پروژه‌های شهری اظهار کرد: سالیانی است که شهرداری اصفهان تجربه همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در پروژه‌های خود را داشته و دلایل مختلفی موجب ادامه این روند در مدیریت‌های مختلف شهری بوده است.

وی افزود: کاهش هزینه یکی از راهکارهای بخش خصوصی است که از طرفی دیگر به‌دلیل نبود موانع پیش روی شرکت‌های خصوصی، سرعت اجرای پروژه بالا رفته، با تورم کمتری روبه‌رو شده و مقرون به صرفه است، ارتقای کیفی و به کار بردن خلاقیت‌ها و ایده‌های به روز پروژه‌ها از راهکارهای دیگری است که منافع عمومی را در پروژه‌ها به همراه خواهد داشت؛ همین موضوع موجب شده مدیران شهری پروژه‌های خود را با مشارکت بخش خصوصی همراه سازند.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به تعداد پروژه‌های مشارکتی تصریح کرد: در این منطقه ۳۱ پروژه مشارکتی با کاربری‌های تجاری، اداری، پارکینگ و مسکونی در دست اقدام دارد به‌صورتی که ۱۲ پروژه فعال، ۱۲ پروژه در مرحله اتمام، ۲ پروژه در مرحله صدور پروانه ساختمانی و ۵ پروژه در مرحله انعقاد قرارداد در دست دارد.

محمدحسینی ادامه داد: سال جاری ۶ پروژه مشارکتی با کاربری مسکونی در نظر گرفته شده که آماده معرفی به سرمایه‌گذاران است و با توجه به استقبال سرمایه‌گذاران در این منطقه، روند جذب سرمایه‌گذار به سرعت انجام و پروژه‌ها عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه مشارکتی میخک گفت: این پروژه در محله خانه اصفهان خیابان شهید دوران واقع شده و در زمینی به مساحت ۹۰۲ با زیربنای ۳۸۷۹ مترمربع در حال احداث است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: با طراحی خوب این پروژه ۲۱ واحد مسکونی در نظر گرفته شده که پیشرفت ۵۵ درصدی داشته است.

کد خبر 748300

دیگر خبرها

  • مطالبه برخی امتیازات سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهری گرگان منطقی نیست
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • پرداخت ۴۶ هزارمیلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان وبلوچستان
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند