Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@08:42:35 GMT

پرداخت صدقه در قزوین ۲۲ درصد رشد داشته است

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۴۳۲۷

پرداخت صدقه در قزوین ۲۲ درصد رشد داشته است

فرزاد فرهادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خوشبختانه مردم خیر و نیکوکار استان قزوین در بسیاری از زمینه های مشارکتی خوش درخشیده اند و آمارهای خوبی را در زمینه جمع آوری زکات، صدقه، طرح اکرام و ایتام رقم زده اند.

وی افزود: در همین زمینه مردم نیکوکار قزوین در سال گذشته ۸۶ میلیارد ریال صدقه پرداخت کرده اند که نسبت به سال ۹۸ رشد خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول گفت: در استان قزوین یک هزار و ۹۵۹ صندوق صدقه بزرگ ویژه اماکن عمومی، پنج هزار و ۷۲۶ صندوق صدقه بزرگ ویژه معابر و ۱۱۹ هزار صندوق صدقه کوچک وجود دارد که در مجموعه ۱۲۶ هزار و ۶۸۵ صندوق می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: تمامی مبالغ جمع آوری شده از محل صندوق صدقات صرف نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین می شود.

فرهادی با تاکید بر مشارکت مردم در امور خیرخواهانه، اظهار داشت: مشارکت مردم استان قزوین در پیشبرد برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین از اهمیت بالایی برخوردار است و به هر میزان که مردم کمک های بیشتری کنند خدمات بیشتری به افراد تحت پوشش ارایه می شود.

هم اکنون ۶۰ هزار مددجو از کمیته امداد استان قزوین خدمات دریافت می‌کنند.

برچسب‌ها مددجوی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی استان قزوین فقر محرومیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مددجوی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی استان قزوین مددجوی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی استان قزوین فقر محرومیت اخبار کنکور کمیته امداد استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۴۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: از بین بردن فقر تحصیلی بین نسلی از مهم‌ترین گام‌های کمیته امداد در میان خانواده‌های نیازمند است که با پرداخت کمک‌هزینه‌های تحصیلی و ارائه خدمات حمایتی دنبال می‌شود. 

وی با بیان اینکه توفیق در این بخش به‌جز با کمک حامیان و خیران محقق نمی‌شود، خواستار توجه بیشتر خانواده‌های برخوردار به این بخش شد. 

وی افزود:حامیان ماهانه و در مناسبت‌های مختلف، کمک‌های خود را به‌صورت مستقیم به‌ حساب کودکان یتیم و نیازمند واریز می‌کنند. 

وی با اشاره به این‌که معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند، افزود: معلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد ۰۲۳ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام، حمایت از کودکان معنوی خود را برعهده بگیرند. 

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند