Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@04:14:49 GMT

لو رفتن محموله خشکبار قاچاق در تهران

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۴۳۷۴

لو رفتن محموله خشکبار قاچاق در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف خشکبار قاچاق به ارزش 6 میلیارد ریال در جنوب تهران خبر داد.

سرهنگ "علی ولی پور گودرزی" اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز و تمرکز بر کشف انبارهای دپوی کالاهای قاچاق، ماموران اداره اطلاعات و عملیات پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی تهران با کار اطلاعاتی از محل دپو خشکبار قاچاق در یک انبار کالا در حوالی خیابان رجایی مطلع و برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در بررسی های اولیه مشخص شد که مالک انبار اخیرا مقدار فراوانی خشکبار در این مکان تخلیه کرده است، افزود: با شناسایی هویت مالک، پس از هماهنگی با مرجع قضائی از انبار بازدید و یک هزار و 700 کیلو بادام هندی و 990 کیلو گرم مویز فاقد مجوزهای قانونی و برگه های گمرکی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ابراز داشت: با دستور قضائی انبارپلمب و محموله تحویل سازمان تعزیرات حکومتی شهر تهران شد.

این مقام انتظامی افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه را 6 میلیارد ریال برآورد کردند و متهم پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار  مراجع قضائی قرار گرفت.#پلیس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۴۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف شمش‌های قاچاق در ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق شمش‌های مسی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان به قاچاق شمش‌های مسی شدند و با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل فعالیت این فرد بیش از ۱۸۰ قطعه شمش مسی کشف کردند.

او گفت: برابر اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش ریالی شمش‌های مسی که از یکی از کشور‌های همسایه به داخل کشور قاچاق شده ۴۵ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی از تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند
  • کشف ۲۴ میلیارد پوشاک قاچاق در رودبار
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • انهدام باند قمار و شرط بندی آنلاین در گلستان