Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@17:12:06 GMT

نفت سبک عربستان برای مشتریان آسیایی گران شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۴۵۳۲

نفت سبک عربستان برای مشتریان آسیایی گران شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، شرکت سعودی آرامکو در بیانیه‌ای اعلام کرد عربستان قیمت رسمی فروش نفت خام (OSP) نوع «سبک عربی» خود در ماه مه را برای عرضه به مشتریان آسیایی نسبت به ماه آوریل ۴۰ سنت برای هر بشکه افزایش داد و قیمت آن برای بازارهای ایالات متحده و اروپا را به ترتیب ۱۰ سنت برای هر بشکه و ۲۰ سنت برای هر بشکه کاهش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرامکو قیمت رسمی فروش ماه مه نفت خام سبک عربی برای عرضه به مشتریان آسیایی را به اضافه یک دلار و ۸۰ سنت برای هر بشکه در مقابل میانگین قیمت نفت خام شاخص‌های عمان / دبی تعیین کرد.

قیمت رسمی فروش نفت خام نوع «سبک عربی» عربستان برای تحویل در ماه مه به مشتریان در ایالات متحده آمریکا به ارزش مثبت ۸۵ سنت برای هر بشکه نسبت به شاخص خام ترش آرگوس (ASCI) تعیین شد.

آرامکو همچنین قیمت رسمی فروش نفت نوع «سبک عربی» را به اروپا به منفی ۲ دلار و ۴۰ سنت برای هر بشکه در مقابل نفت خام شاخص برنت قرار داد.

کد خبر 5181730

منبع: مهر

کلیدواژه: قیمت نفت تولید نفت شرکت نفت آرامکو عربستان عربستان سعودی قیمت مرغ مرکز مدیریت راه های کشور وزارت صنعت معدن و تجارت بازار سهام شاخص کل بورس ویروس کرونا قیمت دلار تولید نفت قیمت نفت قیمت طلا اوپک پلاس اوپک دلار بانک مرکزی ایران سنت برای هر بشکه قیمت رسمی فروش سبک عربی نفت خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه

نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه عصر شنبه در ریاض برگزار و مقامات شرکت کننده در این نشست خواستار توقف فوری جنگ در این باریکه شدند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس)، وزیران خارجه عربستان سعودی، امارات متحده عربی، قطر، مصر، اردن و دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین در شهر ریاض پایتخت عربستان سعودی نشست مشورتی درباره تحولات غزه برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، در نشست وزیران گروه عربی بر ضرورت پایان دادن به جنگ در غزه تاکید شده است.

در این نشست، وزرای کشورهای عربی مذکور همچنین بر لزوم رفع تمامی محدودیت‌ها برای ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه تاکید کردند و درباره عواقب اقدامات غیر قانونی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی هشدار دادند.

 پس از گذشت ۲۰۴ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

این رژیم طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۴ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • نشست شش‌جانبه عربی در ریاض درباره غزه برگزار شد
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد
  • سیگنال مهم دبی و عربستان به دلار تهران
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی