Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، امیر شاکری شهردار حمیدیا در حاشیه سفر به شهر بافق با اشاره به ضرورت تبادل تجربیات و افزایش تعامل بین شهرداری ها، گفت: تبادل تجربیات بین شهرداری‌ها گام مهمی برای پیشبرد هرچه بهتر اقدامات و فعالیت‌های شهری و در نتیجه بهبود مدیریت شهری و توسعه ارائه خدمات بهتر به شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یکی از برنامه‌های شهرداری حمیدیا در سال جدید را ارتباط و تعامل بیشتر با شهرداری‌های استان عنوان و خاطرنشان کرد: به منظور تبادل تجربیات بین شهرداری حمیدیا با دیگر شهرداری ها، در اولین قدم رایزنی‌هایی با شهرداری بافق صورت گرفت و مقرر شد نمایندگان واحد‌های مختلف شهرداری حمیدیا به این شهر سفر داشته باشند.

شاکری خاطرنشان کرد: در جریان این سفر یک روزه هر یک از نمایندگان واحد‌های شهرداری حمیدیا با واحد‌های متناظر خود در شهرداری بافق جلساتی داشتند و در پایان، جلسه جمع بندی با حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی دو شهر بافق و حمیدیا برگزار شد.

شهردار حمیدیا ادامه داد: در ادامه این سفر کاری، از پروژه‌های عمرانی شهرداری بافق بازدید شد و کارشناسان عمرانی این شهرداری توضیحات کاملی در خصوص اجرای پروژه‌ها ارائه دادند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت شهری خدمات رسانی شهرداری حمیدیا تبادل تجربیات شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۴۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از آغاز اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین خبر داده و گفت: این طرح در ۸ نقطه دیگر از استان اجرا می‌شود.

سردار علی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: برابر تدابیر و برنامه‌های ابلاغی، طرح همیاران آرامش اجتماعی در ۳۳۰ نقطه از کشور عزیزمان اجرایی خواهد شد که از این تعداد ۹ نقطه از استان قزوین به منظور اجرای طرح انتخاب شده است.

وی افزود: آغاز این طرح از صبح امروز در محله هادی آباد اجرایی شده و به یاری خداوند متعال در هفته‌های آتی نیز در استان ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه در این طرح خدمات درمانی، آموزشی، ورزشی، تحصیلی و حوزه‌های مختلف از خدمات انتظامی در اختیار شهروندان عزیز محله هادی‌آباد قرار خواهد داشت، تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، علوم پزشکی، آموزش و پرورش، سازمان ورزش و جوانان، شهرداری، بسیج جامعه پزشکان، سپاه و دستگاه قضائی استان و معتمدین محل از ارائه دهندگان خدمات در این طرح هستند.

ابراهیمی ادامه داد: طرح به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در نقاط کم برخوردار و محروم شهر تدوین شده و به همین منظور مسئولان ارشد هریک از دستگاه‌ها در این محلات حاضر بوده و به‌صورت حضور به گفت‌وگو و حل مشکلات شهروندان خواهند پرداخت.

وی در پایان با اشاره به ارائه خدمات ویژه درمانی که با حضور مجرب‌ترین پزشکان و دندان‌پزشکان در خدمت عموم مراجعان قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: خوشبختانه استقبال شهروندان بسیار مطلوب بوده و این این طرح تا ساعت ۱۹۰۰ در محله هادی‌آباد ادامه خواهد داشت.‌

کد خبر 749862

دیگر خبرها

  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین
  • ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران
  • اعلام برنامه‌های عبور از اوج مصرف برق در تهران
  • اوضاع نظافت تهران از پاریس هم بهتر است؛ آمار هم داریم
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • پیشرفت پروژه‌های شهرداری حمیدیا در قاب تصویر
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟