Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@23:12:31 GMT

زمان قطعی حضور آلکنو و توتولو در ایران مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۴۶۴۱

زمان قطعی حضور سرمربی روسی تیم ملی والیبال در ایران مشخص شد. خبرگزاری میزان - با آغاز اردوی تیم ملی والیبال، تمامی دوستداران این رشته منتظر حضور ولادیمیر آلکنو در ایران هستند و پیش از این فدراسیون والیبال اعلام کرده بود که این سرمربی نام آشنای روسی که در حال حاضر هدایت تیم زنیت کازان روسیه را برعهده دارد، قرار است با پایان لیگ روسیه و روز ۲۲ فروردین ماه وارد تهران شود، اما در تازه‌ترین اخبار تغییری در ورود وی به ایران اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق برنامه قرار است ولادیمیر آلکنو روز ۲۵ فروردین ماه و ۳ روز دیرتز از موعد قبلی اعلام شده وارد ایران شود، اما توماس توتولو، دستیار ایتالیایی و یار همیگش آلکنو، در همان تاریخ قبلی یعننی بیست و دوم فروردین در تهران حضور خواهد داشت.

امیر خوشخبر سرپرست تیم ملی والیبال با تایید این خبر به میزان گفت: این تاریخ‌ها قطعی هستند و توتولو و آلکنو روز‌های ۲۲ و ۲۵ فروزدین ماه در تهران حاضر می‌شوند تا از نزدیک اردو‌ها را زیر نظر بگیرند. این تاریخ‌ها قطعی هستند و حتی بلیت هواپیمای این دو مربی نیز گرفته شده است. بیشتر بخوانید: اردوی تیم ملی والیبال در روسیه لغو شد؛ شاگردان آلکنو مستقیم راهی ایتالیا می‌شوند

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون والیبال ولادیمیر آلکنو توماس توتولو تیم ملی والیبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال ولادیمیر آلکنو تیم ملی والیبال تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۴۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان قطعی پخش فصل سوم «زخم کاری»

فصل جدید این سریال هم مراحل پایانی خود را طی می‌کند و از تابستان ۱۴۰۳ از فیلیمو پخش خواهد شد.

به گزارش پنجره نیوز، سریال زخم کاری برای بخش چهارم هم ادامه خواهد داشت و احتمالا مراحل تولید آن همزمان با پخش فصل سوم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • میزبانان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مشخص شدند
  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • اعلام زمان قطعی پخش فصل سوم «زخم کاری»
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • ترکیب تیم ملی والیبال ایران کامل شد
  • نجاتی: همیشه باید سود تیم ملی در نظر گرفته شود
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد