Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@13:50:38 GMT

پاسخ ابهامات مجمع درباره FATF را داده‌ایم

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۴۶۴۷

پاسخ ابهامات مجمع درباره FATF را داده‌ایم

خبرگزاری آریا - سخنگوی دولت گفت: متخصصین ما در بانک مرکزی، وزارت اقتصاد، وزارت امور خارجه و معاونت حقوقی رئیس‌جمهور دلسوزانه و خیلی روشن پاسخ ابهامات مجمع درباره FATF را داده‌اند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، علی ربیعی سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه دبیر مجمع تشخیص اعلام کرده دولت پاسخ ابهامات مجمع در خصوص لوایح FATF را نداده است، اظهار کرد: من این ادعا را تائید نمی‌کنم زیرا پاسخ ابهامات را داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متخصصین ما در بانک مرکزی، وزارت اقتصاد، وزارت امور خارجه و معاونت حقوقی رئیس‌جمهور دلسوزانه و خیلی روشن دیدگاه‌هایشان را ارائه داده‌اند.
ربیعی بابیان اینکه اگر مشکل لوایح مربوط به FATF حل شود به نفع ملت ایران است، گفت: اشکالات و زیان‌هایی که مجمع از لوایح FATF می‌گیرد هم قابل رفع است و به این شکل هم که می‌گویند نیست.
وی ادامه داد: اگر FATF یک یا دو درصد هم هزینه ریسک را افزایش دهد، 10 درصد تمام معاملات خارجی شما گران‌تر خواهد شد.
سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه ما به طور روشن دیدگاه‌های خودمان را درباره FATF به مجمع گفته‌ایم، اظهار کرد: ما افرادی شایسته و متخصص‌تر از کسانی همچون ظریف و همتی که این دیدگاه‌ها را در مجمع تشخیص مطرح کرده‌اند، نداریم.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پاسخ ابهامات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ

به گزارش "ورزش‌سه"، طی روزهای اخیر و پس از اتفاقات رخ داده در لیگ دسته اول ابهامات زیادی درباره محل میزبانی استقلال ملاثانی آبی پوش از سپاهان وجود داشت که امروز جلسه‌ای در استان خوزستان با حضور مسئولان باشگاه‌های ورزشی و مسئولان سیاسی برگزار شد و در پایان به این جمع بندی رسیدکه ورزشگاه فولاد آره‌نا میزبان مصاف استقلال ملاثانی و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بشود.

با این حال هنوز نامه رسمی از سوی خوزستانی‌ها به سازمان لیگ ارسال نشده و به همین دلیل هنوز به صورت رسمی نمی توان گفت که فولاد آره‌نا میزبان مصاف سپاهان و استقلال خواهد بود.

به همین دلیل باشگاه سپاهان در انتظار ارسال رسمی نامه از سوی مسئولان استان خوزستان و دریافت ابلاغ از سوی فدراسیون است تا ابهامات انها درباره محل برگزاری مسابقه از بین برود.

دیگر خبرها

  • ابهامات خط و نشان ارزی در دقیقه ۹۰ مجلس یازدهم
  • دولت رئیسی با ۸ پاسخ عجیب به ضرب‌الاجل اقتصادی قالیباف واکنش نشان داد / دعوای مجلس و دولت شدت گرفت
  • معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف پاسخ داد
  • پاسخ برنی سندرز به فرافکنی نتانیاهو
  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم
  • ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب برطرف شد
  • قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم / بانک مرکزی برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • رفع ابهامات حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ