Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران طی نامه ای به رییس کل سازمان نظام پزشکی، برقراری عدالت در تعرفه پرداختی میان پزشکانی که معاینات بالینی دقیقتر انجام می دهند با آن دسته از پزشکان که به صورت الکترونیکی و مجازی ویزیت کرده و نسخه می‌نویسند را خواستار شد.

به گزارش ایسنا، دکتر ایرج خسرونیا در متن نامه ای خطاب به رییس کل سازمان نظام پزشکی و همچنین رییس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت آورده است:« با توجه به تعرفه خدمات جامعه پزشکی  که اخیرا منتشر شده، تقسیم بندی پزشکان به الکترونیک و غیر الکترونیک و در نظر نگرفتن وقت صرف شده برای معاینه دقیق بیمار و تفاوت زیاد بین حق ویزیت این دو گروه که بعضی از همکاران با سابقه کم می‌توانند بیش از 2 برابر درآمد داشته باشند (باتوجه به سرعت کار و مسلط بودن به کامپیوتر) و این اجحاف که معاینه و تجربه و دانش پزشکی را زیر سئوال می‌برد، همچنین وارد کردن نسخه در نرم افزار کامپیوتری را به آن ترجیح می‌دهد، باعث دلسردی اساتید و پیشکسوتان جامعه پزشکی نسخه نویس شده و در نتیجه موجب خروج بیشتر این افراد با تجربه از چرخه طبابت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک همکاران را می‌توان به طریق دیگر تشویق کرد و اوضاع آشفته فعلی را بدتر نکرد؛ ویزیت کمتر از چهار دلار خود به تنهایی موجب ناراحتی جامعه پزشکی است.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نسخه نویسی الکترونیک سازمان نظام پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم

 بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم،با پیگیری‌های صورت گرفته توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، مرکز غیر مجاز مداخله گر در امور طب سنتی شناسایی و تمامی فعالیت‌های آن تعطیل شد.

 این مرکز نسبت به ارائه دارو‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی و غیر اصولی در امر درمان مداخله می‌کرد.

 همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و درمانی می‌توانند با شماره ۱۹۰ تماس گرفته و گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ورزش باید مثل دارو تجویز شود
  • تران آن هونگ رییس داوران جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۲۴ شد
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • تاکید وزیر خارجه عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس در غزه
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • لزوم همراهی علم و عمل در رشته‌های روانشناسی و مشاوره
  • خودکشی پزشکان ایرانی در مرز هشدار؛ مشکل کجاست؟