Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق نساجی گفت: رجوع کردن به خاطرات گذشته خیلی خوب نیست، مخصوصاً که این خاطرات تلخ هم باشد. ما نباید به بازیکنان خاطرات خوب را القا بکنیم.

مجید جلالی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص بازی دوستانه تیم ملی ایران مقابل سوریه اظهار داشت: به نظرم فاصله بازی‌های دوستانه خیلی زیاد است و به خاطر شرایط کرونایی مقداری کار سخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی دوستانه با سوریه، بازیکنان را هماهنگ نمی‌کند. در واقع یک بانک اطلاعاتی برای کادرفنی ایجاد می‌کند. بازیکنان در شرایط خاص قرار می‌گیرند و کادر فنی بعد‌ها میتواند روی نکته‌ها متمرکز شوند.

وی افزود: به نظرم باید قبل از خرداد ماه بازی دوستانه در نظر گرفته شود. به شرطی که فرصت بازی دوستانه (فیفا دی) باشد. بازی دوستانه نباید شرایطش خیلی برای ما مهم باشد. بیشتر باید روی زیرساخت‌ها کار کنیم با این روندی که فوتبال ما پیش می‌رود نمی‌توان انتظاری داشت. رسیدگی به زیرساخت‌ها حرف امروزم نیست. پانزده سال است که این مسئله را عنوان می‌کنیم.

این مربی درباره حضور بازیکنان جدید در تیم ملی گفت: اگر می‌خواهیم بازیکنان جدیدی به تیم ملی اضافه کنیم باید به استعدادشان توجه شود. به نظرم بازیکنان بااستعداد خیلی بیشتری وجود دارد که می‌توانستند به تیم ملی اضافه شوند. نمی‌خواهم درباره بازیکن خاصی صحبت کنم.

وی درباره اینکه تیم ملی از بازی در کشور بحرین خاطرات خوبی ندارد، عنوان کرد: رجوع کردن به خاطرات گذشته خیلی خوب نیست، مخصوصاً که این خاطرات تلخ هم باشد. ما نباید به بازیکنان خاطرات بد را القا بکنیم. الان باید آینده را رقم بزنیم.

جلالی در پاسخ به اینکه بعضی کارشناسان معتقد بودند بعد از ویلموتس بهتر بود به سراغ مربی ایرانی می‌رفتیم، گفت: شاید حرف‌هایی در این باره داشته باشیم؛ اما در حال حاضر به هیچ وجه نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم. انتخاب سرمربی تصمیمی است که گرفته شده و بهتر است بحثی در این مورد نباشد.

وی در خصوص شانس صعود تیم گفت: نمی‌توانیم بگویم تیم ملی چند درصد شانس صعود دارد و کار تحلیلی انجام بدهیم، اما کار آسانی برای صعود نداریم. باید بازیکنان طوری انتخاب شوند که مشخصات بازی‌هایشان بر یکدیگر منطبق باشد. باید برای بازی کردن تیم ملی مدلی تعریف شود که از همه ظرفیت‌های فوتبال‌مان مثل لژیونر‌ها استفاده شود.

بیشتر بخوانید: جلالی: ماه‌ها وضعیت فوتبال‌مان نامشخص بود/ امیدوارم نساجی در لیگ برتر بماند

انتهای پیام/

برچسب ها: مجید جلالی تیم ملی فوتبال ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی ایران مجید جلالی تیم ملی فوتبال ایران بازی دوستانه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۵۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران

به گزارش ورزش سه، عظیمی که در این مسابقات با زدن 4 ضربه به تیر دروازه حریفان رکوردار است، در دیدار مقابل قرقیزستان علاوه بر توپی که به تیرک این تیم کوبید با یک شوت سرکش پای چپ، گل اول ایران را به ثمر رساند و به سبک «جود بلینگام» شادی کرد.

این بازیکن 22 ساله که در دیدار با بحرین هم موفق به گلزنی شد و آن را به حسین طیبی ستاره مصدوم تیم ملی تقدیم کرد، در مورد شادی بعد از گلش گفت: بعد از بازی مقابل بحرین، پسر کوچکی از مشهد در شبکه‌های اجتماعی به من پیام داد و گفت اگر گل زدی مثل بلینگام خوشحالی کن.

عظیمی افزود: ما اینجا هستیم که با فوتسال مردم را خوشحال کنیم به همین خاطر حس کردم چیزی بزرگتر از این نیست که این پسربچه را که پای تلویزیون نشسته و بازی تیم ملی را دنبال می‌کند خوشحال کنم و برایش خاطره و تصویر خوبی از تیم ملی بسازم، برای همین بعد از گل این شادی را با او شریک شدم.

دیگر خبرها

  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • تعیین‌کننده بودن رسانه در دنیای امروز انکارناپذیر است
  • نمایش جدید آمریکا درباره غزه: تعیین نماینده ویژه!
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد