Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام لبخندان از برگزاری یازدهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) خبر داد و گفت: این دوره با موضوع کلی «نقش دعا در زندگی انسان» و محورهای متنوع برگزار می‌شود و علاقمندان تا روز جهانی مسجد فرصت شرکت در آن را دارند.

حجت الاسلام والمسلمین «محمدعلی لبخندان» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از اعلام فراخوان یازدهمین کنگره بین المللی «امام سجاد(ع)» خبر داد و اظهار کرد: این کنگره از 11 سال پیش به پیشنهاد ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور (فهما) طراحی و اجرا و برگزاری آن به استان هرمزگان واگذار شد و اکنون وارد دومین دهه از برگزاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرمسئول موسسه فرهنگی اندیشه های اسلامی سجادیه درباره محورهای فراخوان یازدهمین کنگره بین المللی «امام سجاد(ع)» تصریح کرد: این دوره از کنگره با موضوع کلی «نقش دعا در زندگی انسان» و محورهای نقش دعا بر سلامت اخلاقی جامعه از نگاه امام سجاد علیه السلام، بررسی نقش دعا در کاهش آسیب های اجتماعی از منظر امام سجاد علیه السلام، بررسی تاثیر دعا در امید بخشی و بهبودی بیماری های جسمی با توجه به ادعیه صحیفه سجادیه و نقش دعا در رفع مشکلات از منظر آموزه های امام سجاد عليه السلام با تاکید بر دعای هفتم صحيفه سجادیه برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: آخرین مهلت دریافت آثار مقالات در کنگره یازدهم، ۳۱مردادماه۱۴۰۰ است. از جمله تفاوت های این دوره با دوره های پیشین انتشار مقالات برتر تایید شده توسط هیات علمی کنگره در نشریه علمی تخصصی است که به اصحاب فکر و قلم انگیزه حضور و نگارش بیشتری را می دهد.

 

حجت الاسلام لبخندان با بیان اینکه به ۱۲ مقاله برتر هدیه نقدی اعطا می شود، گفت: برنامه های کنگره، به روزهای برگزاری محدود نمی شود بلکه ما در طول سال با همکاری موسسه اندیشه های اسلامی سجادیه و با همکاری مجموعه های بین المللی همچون مجمع جهانی اهل بیت(ع) و جامعه المصطفی(ص) العالمیه و ... در طول سال برنامه های متعدد و متنوعی همچون انتشار کتاب و ... را در داخل و خارج از کشور اجرا می کنیم.

 

دبیر علمی کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در ادامه بیان کرد: با توجه به گردش ماه های قمری و اینکه سالروز ولادت امام سجاد(ع) به نیمه دوم سال آمده استف بنا داریم در دهه دوم عمر کنگره علاوه بر سالروز شهادت، بر سالروز ولادت امام سجاد(ع) نیز تمرکز داشته باشیم و در آن ایام نیز برنامه هایی را اجرا کنیم.

 

حجت الاسلام لبخندان درباره نحوه برگزاری یازدهمین کنگره بین المللی «امام سجاد(ع)» در شرایط کرونایی کشور، خاطرنشان کرد: دوره دهم علی رغم برگزاری مجازی با استقبال کم نظیری همراه بود، چنان که در آئین افتتاحیه و اختتامیه آن چند هزار نفر به صورت مجازی شرکت کردند و ده ها وبینار مجازی در داخل و خارج از کشور با محور کنگره برگزار شد.

 

گفتنی است، پست الکترونیک به نشانی:i.s.jj1400@gmail.com برای ارتباط علاقمندان با کنگره بین المللی «امام سجاد(ع) در نظر گرفته شده است.

 

 

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنگره امام سجاد علیه السلام بچه های مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد یازدهمین کنگره بین المللی حجت الاسلام امام سجاد ع نقش دعا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۵۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح کنگره آمریکا علیه دیوان کیفری بین‌المللی

آکسیوس گزارش کرد قانونگذاران آمریکایی در حال تدوین پیش‌نویس لایحه‌ای هستند که برای تلافی از دیوان کیفری بین‌المللی در صورت صدور حکم بازداشت برای مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی به اتهام جنایات جنگی در غزه طراحی شده است.

به گزارش ایسنا، این لایحه که در حال تدوین است شامل تحریم‌هایی علیه مقام‌های دیوان کیفری بین‌المللی است.

به نقل از پایگاه خبری آکسیوس، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خواسته تا در هرگونه حکم بازداشت احتمالی علیه مقام‌های این رژیم مداخله کرده و جلوی ‌آن را بگیرد.

اوایل روز دوشنبه کاخ سفید اعلام کرد دیوان کیفری بین‌المللی هیچ صلاحیتی ندارد و واشنگتن از تحقیقات این دیوان حمایت نمی‌کند.

پیشتر در روز دوشنبه، رسانه‌های آمریکایی به نقل از یک مقام اسرائیلی مطلع گزارش دادند که دیوان کیفری بین‌المللی ممکن است حکم بازداشت نتانیاهو، یوآو گالانت، وزیر جنگ و دیگر مقامات ارشد رژیم صهیونیستی را در اوایل این هفته صادر کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری
  • برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم
  • طرح کنگره آمریکا علیه دیوان کیفری بین‌المللی
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین