Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان جمال فرخ زاده به احداث ۴۲ هزار و ۳۱۹ متر خطوط فشارضعیف و فشارمتوسط و شبکه روشنایی معابر اشاره کرد و یادآور شد: طرح بهینه سازی ۲۷ هزار و ۴۰۰ متر شبکه توزیع برق به منظور پایداری خطوط برق رسانی، از جمله اقدامات عرصه خدمت رسانی به شمار می رود.

وی با عنوان این که در طی سال گذشته، ۹۳۰ پروژه عمرانی برق رسانی در شهرستان شاهرود اجرا شده گفت: برای بهره برداری از این تعداد پروژه، مبلغ ۲۳۴ میلیارد و ۱۴۵ میلیون ریال سرمایه گذاری صورت پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که طرح توسعه ۲۳ هزار و ۷۱۱ متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار آلومینیومی، از دیگر فعالیت های به انجام رسیده محسوب می شود افزود: نصب و بهره برداری از ۴۶ ایستگاه توزیع برق با قدرت شش هزار و ۱۷۰ کیلوولت آمپر، به همت نیروهای عملیاتی این مدیریت به اجرا درآمده است.

"فرخ زاده" برق رسانی به روستاهای چاه مرعی بخش بیارجمند و کلاته میرزا مربوط به دهستان طرود را یادآور شده و اظهار داشت: احداث سی هزار و ۹۳۳ متر شبکه فشارمتوسط هوایی به منظور ایجاد نقاط رینگ و تغذیه پست های جدید، تبدیل ۱۳ هزار و ۹۹۲ متر شبکه فشارضعیف هوایی به کابل خودنگهدار، نصب ۲۰ دستگاه تابلوی هوشمند اشتراک های چاه آب کشاورزی، تبدیل ۷۰۵ متر شبکه فشارمتوسط هوایی به زمینی، اصلاح ۶۲۰ متر شبکه فشارمتوسط زمینی، نصب ۴۳ سری تیغه قطع کننده در نقاط مختلف مانور شبکه فشار متوسط هوایی و تجهیز و بهره برداری چهار دستگاه پست پاساژ ولتاژ اولیه، در زمره اقدامات شاخص صورت گرفته سال قبل است.

وی اضافه کرد: برای امسال نیز برنامه هایی در عرصه خدمت رسانی و توسعه زیرساخت ها طرح ریزی گردیده که می توان به احداث ۲۵ دستگاه پست هوایی جهت کاهش تلفات برق، تقلیل طول فیدر و بهبود پروفیل ولتاژ مشترکان، احداث ۱۵ کیلومتر خط ۲۰ کیلوولت هوایی برای توسعه و ایجاد نقاط رینگ، اصلاح قالب گیری ۳۵ کیلومتر از پایه های فرسوده مناطق طرود و کمربندی جدید بالای مصلی و همچنین نصب ۵۰ دستگاه تابلوی هوشمند جهت چاه های آب کشاورزی اشاره نمود.

46

کد خبر 1501613

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان متر شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۵۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، بارش'باران و وقوع سیل در شرق استان کرمان بویژه شهرستان بم خسارت زیادی به مردم منطقه وارد کرده است جهاد گران بسیجی در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بارش باران و سیل در شرق استان شهرستان بم باعث آب گرفتگی منازل و خسارت به مردم شده است و تعداد ۳۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰۰نفر از بسیجیان ۳ روز  است که در حال امداد رسانی و کمک به مردم منطقه سیل زده شهرستان بم هستند .
سرهنگ دهقانیان گفت سیل در بم به کشاورزان و منازل مسکونی قنوات باغات کشاورزی راهای روستایی خسارت زیادی وارد کرده است دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارت در منطقه هستند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بم گفت : گروه‌های جهادی در حال لایه روبی سیل از منازل و شستشوی لوازم مردم و تخلیه گل  آب از منازل هستند کار امداد رسانی بسیجیان کمک‌به مردم ادامه دارد .

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آب‌رسانی شهری نیست
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم