Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: شهرکرد در وضعیت کرونایی قرار گرفته است و در شهرستان های نارنجی و قرمز باید دور کاری ادارات اجرا شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهاب قائدی مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی  در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی در ایام شیوع کرونا از ضروریات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برای حفظ سلامت کارکنان اداری و مردم باید مراجعات در این ایام به دستگاه‌های اجرایی از جمله استانداری به حداقل برسد، بنابراین باید خدمات به‌صورت الکترونیکی ارائه شود.

قائدی ادامه داد: در راستای حفظ حقوق مردم و تکریم ارباب رجوع باید درخواست‌های مردمی توسط  مدیران و کارمندان شاغل در ادارات در اسرع وقت مورد پیگیری قرار گیرد، همچنین  شهروندان از مراجعات غیرضروری به ادارات خودداری کنند.

وی یادآور شد: شهروندان چنانچه شکایتی از دستگاه‌های اجرایی دارند‌، می‌توانند شکایت خود را از طریق سامانه سامد(ارتباط دولت و مردم) با شماره تماس ۱۱۱ در میان بگذارند تا شکایت آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان مورد رسیدگی و پیگیری قرار بگیرد.


 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۵۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس؛ متهم دستگیر شد

آفتاب‌‌نیوز :

فروردین ماه سال ۱۴۰۳ فیلمی با موضوع «کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس» در خبرگزاری‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که شهروندان تهرانی را نگران کرد.

حال پلیس تهران اعلام کرد که در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در برخورد با این گروه از هنجارشکنان و با تلاش‌های شبانه روزی صورت گرفته، متهم این پرونده نیز دستگیر شده و فردا بازسازی صحنه انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
  • سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی باید در کنار تعاملات امنیتی با کشور هدف پیگیری شود
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می‌شوند
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می شوند
  • پرواز شهرکرد به عسلویه برقرار شد
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس؛ متهم دستگیر شد