Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «اسدالله ربانی مهر» روز دوشنبه در نشست اعضای کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه تعامل ستاد انتخابات با رسانه ها بسیار مطلوب است اظهار داشت: به منظور پیشگیری از هرگونه تخلف انتخاباتی در حوزه فضای مجازی و رسانه، دوره توجیهی با حضور کارشناسان پلیس فتا برای خبرنگاران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان، تخریب، توهین و زیر سوال بردن دیگران را از رایج ترین تخلف ها در فضای مجازی دانست و گفت: عده ای در بیرون دنبال مدیریت فضای مجازی هستند بنابراین برای پیشگیری از تخلف در این حوزه، هفته آینده جلسه توجیهی با فعالان فضای مجازی برگزار می شود.

ربانی مهر خواستار جریان سازی برای حضور حداکثری در انتخابات در مصاحبه با چهره های شاخص ، ائمه جمعه، معتمدان و ورزشکاران ملی، اساتید دانشگاه، فعالان سیاسی و احزاب شد.

وی خاطرنشان کرد: برخی با تبلیغات منفی دنبال زیر سوال بردن انتخابات هستند بنابراین انتظار می رود خبرنگاران فعال در رسانه ها مصاحبه هایی در راستای اهمیت حضور در انتخابات دریافت و منعکس کنند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه، کلیپ و فیلم کوتاه با موضوع انتخابات در دستور کار است اظهار داشت: به منظور پیشگیری از تجمع افراد به عنوان یکی از عوامل شیوع کرونا شمار صندوق های اخذ رای استان همدان در انتخابات ۱۴۰۰ افزایش یافته است.

ربانی مهر ادامه داد: برگزاری هرگونه تجمع و دورهمی از سوی ستادهای انتخاباتی و حامیان داوطلبان ممنوع بوده و این موضوع در قالب مکاتبه و نامه نگاری اطلاع رسانی شده است.

مدیر کل اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور نیز گفت: این مجموعه با شهرداری همدان به منظور برگزاری نمایشگاه در محل نگارخانه شهرداری و پارک پرواز رایزنی های لازم را انجام داده است.

میثاق گودرزی افزود: همچنین نمایشگاهی با موضوع انتخابات از ۲۲ خرداد به مدت یک هفته در میدان اصلی شهر همدان دایر می شود و برای نمایش تصاویر انتخابات در بیلبوردهای شهری رایزنی های لازم صورت گرفته است.

وی از برگزاری پویش انتخابات توسط اداره کل اسناد و کتابخانه ملی همدان خبرداد و گفت: مصاحبه هایی با مشاهیر و مفاخر به منظور دریافت تاریخ شفاهی انتخابات صورت می گیرد تا از زبان آنها مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنیم.

وی تاکید کرد: معرفی اسناد در رسانه ها و نشریات نیز در دستور کار است و هفته ای یک سند از انتخابات با جزئیات آن در رسانه ها بازتاب داده می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شهرداری همدان همدان پلیس فتا رسانه پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شهرداری همدان همدان انتخابات ۱۴۰۰ شهرداری همدان همدان پلیس فتا رسانه اخبار کنکور ستاد انتخابات استان همدان اطلاع رسانی فضای مجازی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۵۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت

وی با اشاره به دیگر پویش های این شبکه در سال جاری گفت: از ابتدای سال پویش های مختلف همچون پویش برای روز قدس و ... برگزار کردیم و تلاش می کنیم تا مخاطب همیشه همراه ما باشد. ضمن اینکه تعداد آثار ارسالی برای پویش ها بسیار قابل توجه است. 

مدیر فضای مجازی با تاکید بر برپایی پویش «یک جمله زیبا به آموزگارم» عنوان کرد: با وجود اینکه تنها چند روز از برگزاری پویش گذشته اما اقبال مردم بسیار خوب بوده و آثار ارسالی نشان می دهد مردم همیشه به مقام شامخ معلم توجه می کنند و برایشان ارزشمند است. از سوی دیگر بستر دریافت آثار ارسالی مردم در پایگاه مجازی رادیو سلامت فراهم شده که مرتب و به موقع رصد و بهینه سازی می شود تا شرکت کنندگان بدون کوچکترین مشکل آثار خود را ارسال کنند.

وی ادامه داد: فایل های صوتی ارسال شده به این پویش در برنامه زنگ تفریح و تصاویر ارسالی در رادیو نمای سلامت پخش می شود. این پویش به منظور تشکر و قدردانی از مقام آموزگاران که نقش بسزایی در تربیت نسل آینده دارند در فضای مجازی رادیو سلامت برپا شده است.

دیگر خبرها

  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • رها کردن فضای عفاف و حجاب به ضرر همه جامعه است
  • همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت