Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@22:19:24 GMT

خبر خوش برای پرسپولیسی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۶۱۹۹

خبر خوش برای پرسپولیسی‌ها

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میلاد سرلک، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار با پدیده خراسان کارت زرد دریافت کرد، اما محروم نیست.

سرلک در ۲ بازی رفت و برگشت مقابل پدیده و همچنین پیکان کارت دریافت کرده است؛ اکنون بازیکن ۳ کارته سرخپوشان محسوب می‌شود و  مشکلی برای تقابل با شاگردان ساکت الهامی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

گزارش تمرین پرسپولیس/ تمامی بازیکنان برای تقابل با نساجی آماده می‌شوند

هافبک دفاعی سرخ‌ها در بازی این هفته مقابل پدیده خراسان زننده تک گل این تیم بود تا آن‌ها از مشهد با امتیاز خارج شوند.

پرسپولیس در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر باید در تهران به مصاف نساجی برود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال سرلک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۶۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، یکی‌از مهیج‌ترین دیدار‌های این هفته لیگ برتر بی شک به مصاف شاگردان الهامی و اوسمار برمی‌گردد. یک طرف میدان نساجی میزبان قرار دارد که برای ماندن در لیگ به شدت به امتیاز گرفتن در این بازی نیاز دارد و طرف مقابل پرسپولیسی که برای رسیدن به صدر جدول به هر سه امتیاز نیازمند است. با وجود اینکه نساجی همواره تیم قدرتمندی در لیگ برتر بوده اما تاکنون موفق به شکست دادن پرسپولیس نشده است. این موضوع بهانه‌ای شد تا همه دیدارهای رودرروی این دو تیم در لیگ برتر را بررسی کنیم:

1. پرسپولیس 2-1 نساجی
نخستین مصاف دو تیم در اولین فصل حضور نساجی در لیگ برتر هجدهم رقم خورد. بازی‌ای که در شهریور ماه ۱۳۹۷ در ورزشگاه آزادی برگزار شد و در پایان یاران برانکو با نتیجه ۲ بر ۱ مقابل تیم نکونام به برتری رسیدند. گل‌های پرسپولیس توسط علیپور و گل بخودی بازیکن نساجی به ثمر رسید و تک گل‌نساجی را هم گولسیانی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

2.نساجی 1-1 پرسپولیس
بازی برگشت دو تیم در هوای بارانی قائمشهر و در مقابل دیدگان بیش از ۱۰ هزار هوادار نساجی برگزار شد. در حالی که نساجی با گل نظری از پرسپولیس پیش افتاده بود، شاگردان برانکو توسط سروش رفیعی گل مساوی را به ثمر‌رساندند تا از شکست خارج از خانه فرار‌ کنند و همچنان صدرنشین باقی بمانند.

۳. پرسپولیس 1-0 نساجی
سومین مصاف دو تیم هم با برتری پرسپولیس این بار با مربیگری گابریل کالدرون به پایان رسید. در روزی که نساجی چی‌ها بازی قابل قبولی را در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس به نمایش گذاشتند اما در پایان این تیم مغلوب رقیب قدرتمندش شد تا پرسپولیس به قهرمانی نیم فصل لیگ نوزدهم برسد. تک گل پرسپولیس را وحید امیری به ثمر رساند.

۴. نساجی 1-1 پرسپولیس
باز هم بازی دو تیم در قائمشهر با تساوی یک بر یک به پایان رسید. این بار اما یک نبرد تمام ایرانی روی نیمکت دو تیم را شاهد بودیم چرا که یحیی گل محمدی جایگزین کالدرون شده بود. در طرف‌ مقابل نیز محمود فکری روی نیمکت نساجی حضور داشت. این بازی هم با گل زودهنگام نساجی چی‌ها آغاز شد اما در نهایت پنالتی علیپور کار را به تساوی کشاند و بازی با همان نتیجه به پایان رسید.

۵. نساجی 1-1 پرسپولیس
سومین تساوی پیاپی دو تیم در قائمشهر این بار بلافاصله بعد از شکست تلخ سرخپوشان در فینال لیگ قهرمانان آسیا رقم خورد. در روزی که باران شدید حسابی کیفیت چمن ورزشگاه وطنی را تحت الشعاع قرار داده بود، شاگردان یحیی با گلزنی احمد نور از شکست گریختند تا همچنان در تعقیب استقلال صدر جدولی باشند.

۶. پرسپولیس 2-0 نساجی
پرسپولیس در روزی که نیاز شدیدی به هر سه امتیاز این دیدار داشت، با گل‌های آل کثیر و ترابی از سد شاگردان ساکت الهامی گذشت تا نساجی همچنان در حسرت امتیاز گیری از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بماند. ضمن آنکه ساکت الهامی به دلیل اعتراضات شدید به داوری از زمین اخراج شد.

۷. پرسپولیس 2-1 نساجی
هفته دوم لیگ بیست و یکم بود که دو تیم در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و این بار نیز شاگردان یحیی بودند که موفق‌تر از حریف ظاهر شدند و با نتیجه دو بر یک از سد نساجی گذشتند. مهدی عبدی زننده هر دو گل پرسپولیس در تهران بود.

۸. نساجی 1- 3  پرسپولیس
بازی برگشت دو تیم به دلیل ناآماده بودن ورزشگاه وطنی در استادیوم امام رضا مشهد مقدس برگزار شد و در پایان پرسپولیس در یک روز سخت موفق به شکست دادن نساجی، شد تا همچنان در تعقیب استقلال برای بازپس‌گیری صدرجدول تلاش کند.

۹. پرسپولیس ۵-۱ نساجی
دی ماه سال قبل بود که شاهد پرگل‌ترین دیدار دو تیم بودیم. بازی‌ای که از هفته آخر نیم فصل برگزار می‌شد و در یک روز سرد زمستانی،  شاگردان یحیی موفق به کسب یک برد طوفانی مقابل نساجی شدند. گل‌های پرسپولیس در این دیدار را اسماعیلی فر (۲) عمری (۲) و گولسیانی به ثمر‌ رساندند و تک گل نساجی را هم ایوب کلانتری از فاصله‌ای دور به ثمر رساند.

۱۰. نساجی 0-4 پرسپولیس
در روزی که پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ نیاز به هر سه امتیاز مقابل نساجی در هفته آخر لیگ برتر داشت، همانند بازی رفت شاگردان یحیی کار را طوفانی آغاز کردند و موفق شدند در همان نیمه اول با دو گل کار نساجی را یکسره کنند تا به قهرمانی لیگ برتر برسند. گل‌های پرسپولیس در آن دیدار توسط نعمتی، رفیعی، سرلک و صادقی  به ثمر‌ رسید.

۱۱. پرسپولیس ۱-۰ نساجی
و سرانجام دیدار رفت دو تیم در لیگ امسال، آخرین مصاف قرمز‌های تهران و مازندران بود که بازهم با برتری پرسپولیسی‌ها به پایان رسید. در آن دیدار شهاب زاهدی زننده تک گل پیروزی بخش سرخ پوشان بود.

دیگر خبرها

  • ببینید | خوشحالی هوادار خردسال پرسپولیس پس از گل دوم سرخ‌ها مقابل چشمان هواداران نساجی
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • گل اول پرسپولیس به نساجی + فیلم
  • ترکیب پرسپولیس مقابل نساجی
  • آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • تعداد سکوهای پرسپولیسی در وطنی مشخص شد
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد