Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@03:52:55 GMT

ثبات قیمت‌ها در بازار خودرو

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۶۲۱۶

بررسی بازار خودرو امروز دوشنبه، ۱۶ فروردین‌، حاکی از ثبات قیمت انواع خودرو‌های داخلی و مونتاژی و تغییر اندک آن‌ها در مقایسه با آخرین روز‌های کاری ۹۹ است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، امروز هر دستگاه پراید ۱۱۱ حدود ۱۲۵ میلیون تومان، پراید ۱۳۱ نزدیک به ۱۰۶ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ جی. ال. ایکس ۱۸۳ میلیون تومان، نوع دوگانه‌سوز آن ۱۸۴ میلیون تومان، سمند ال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایکس مدل ۱۴۰۰ نزدیک به ۱۸۸ میلیون تومان، مدل ۹۹ آن ۱۸۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ حدود ۱۹۰ میلیون تومان، مدل ۹۹ آن ۱۸۵ میلیون تومان، همچنین پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و پژو ۲۰۶ وی هشت مدل ۹۹ به ترتیب ۲۴۱ و ۲۴۰ میلیون تومان قیمت دارد.

در دسته مونتاژی‌ها نیز هر دستگاه جک اس۵ حدود ۶۲۵ میلیون تومان، هایما اس۷ نزدیک به ۶۷۵ میلیون تومان و مزدا ۳ مدل ۹۸ حدود ۸۷۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

با وجود اینکه دیروز رئیس شورای رقابت اعلام‌کرد: در 3 ماه نخست ۱۴۰۰ قیمت خودرو‌های داخلی تولید شده در کارخانه‌ها با افزایش مواجه خواهد شد، اما بررسی‌ها حاکی است این خبر تاثیری بر بازار نداشته و کارشناسان معتقدند تاثیری نخواهد داشت.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌ داران و فروشندگان خودروی پایتخت گفت: سخنان رئیس شورای رقابت زمانی می‌توانست تاثیرگذار باشد که با نوسان نرخ ارز مواجه باشیم، زیرا قیمت خودرو در ارتباط نزدیک با نرخ ارز است.

موتمنی» معتقد است: ثبات نرخ ارز، در صورت عرضه کافی خودرو از سوی خودروساز حتی می‌تواند به کاهش قیمت‌ها در ماه‌های آینده بیانجامد.

وی به‌طور مثال به قیمت کارخانه‌ای بالای ارائه شده کوئیک اتوماتیک در اسفند گذشته اشاره کرد که حدود ۲۳۲ میلیون تومان برای مشتریان تمام می‌شد، اما همان زمان با حدود ۳۰ میلیون تومان پایین‌تر و در ارقامی بین ۱۹۸ تا ۲۰۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسید.

این مقام صنفی گفت: در شرایط کنونی، فاصله قیمتی بازاری و کارخانه‌ای خودرو‌ها همچنان برای مشتریان جذاب است، اما اگر فاصله قیمتی کاهش یابد این تقاضای کاذب نیز فروکش خواهد کرد. برچسب ها: افزایش قیمت ، خودرو ، انواع خودرو ، پراید ، سمند ، پژو

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: افزایش قیمت خودرو انواع خودرو پراید سمند پژو میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۶۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!

یکی از گران‌ترین خودرو‌هایی که حواله‌های آن در بازار خرید و فروش می‌شود بنز است.

حواله بنز سی کلاس جانبازان هم اکنون تا قیمت ۱۲ میلیارد تومان در بازار به فروش می‌رسد.

نکته جالب اینجاست که قیمت خودرو بعد از تحویل حداقل ۲۵ میلیارد تومان اعلام می‌شود.

همچنین حواله خودرو برای معاوضه با آپارتمان ۱۰۰ متری در مناطق ۱ تا ۵ تهران هم گذاشته شده است.

منبع: روزگار خودرو

tags # خودرو سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • قیمت خودرو امروز 10 اردیبهشت 1403
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • متقاضیان خودرو دست نگه دارند
  • (عکس) بازار چشم انتظار یک شاسی بلند جدید / قیمت باورنکردنی محصول جدید کیا در ایران
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!
  • رانت ۴ میلیارد دلاری مونتاژکاران؛ التهاب بازار خودرو نخوابید
  • ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو