Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست گل ریحان البرز در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت: تمرینات برگزار می‌شوند و بازیکنان شرایط خوبی دارند. ما چهارشنبه با نود ارومیه بازی داریم. آن‌ها هم بحران داشتند اما تیم خوبی دارند. نباید به جدول نگاه کرد

مجید دودانگه از آخرین وضعیت گل ریحان البرز می گوید.

به گزارش طرفداری، مجید دودانگه در مورد بحث سرمربیگری خودش در تیم گل ‌ریحان البرز به فارس گفت:

واقعیت این است که به من پیشنهاد داده شده اما با توجه به مشکلات مالی و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی، اگر این مسائل درست شوند کار را قبول می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما با کمبود بازیکن مواجه هستیم و نیاز به منابع مالی داریم، برای جذب بازیکن هم باید پنجره باز باشد و در واقع این دو مسأله مکمل هم هستند.

سرپرست گل ریحان البرز در مورد بازیکنان جدا شده این تیم و اینکه گفته می‌شود بابک لطیفی کاپیتان تیم قراردادش را فسخ کرده گفت:

از تیم ما قاضی‌پور سرباز شد و به ملوان رفت. بابک لطیفی هم قراردادش را فسخ کرد و جدا شد.

مجید دودانگه در پاسخ به این سؤال که جدای از بحث سرمربیگری آیا او به کارش در سمت سرپرستی تیم ادامه می‌دهد یا ممکن است باشگاه با او قطع همکاری کند، گفت:

بله، فعلاً سرپرست تیم هستم. صحبتی هم در مورد قطع همکاری مطرح نشده است.

دودانگه در مورد شرایط تیم و برگزاری تمرینات گفت:‌

تمرینات برگزار می‌شوند و بازیکنان شرایط خوبی دارند. ما چهارشنبه با نود ارومیه بازی داریم. آن‌ها هم بحران داشتند اما تیم خوبی دارند. نباید به جدول نگاه کرد. زمانیکه هوادار صدرنشین لیگ بود ما این تیم را بردیم. در لیگ یک به خصوص در فصل جاری شرایط مشخص نیست و اکثر تیم‌ها مدعی هستند.

مجید دودانگه با اشاره به بازی روز چهارشنبه مقابل نود ارومیه در مورد اینکه با توجه به شرایط جدولی آیا سهمیه استان البرز در پایان این فصل لیگ آزادگان حفظ می شود، گفت: ‌

این بازی 6 امتیازی است و امیدوار به برد هستیم ولی به هر حال باید ببینیم در روز مسابقه، شرایط بازیکنان و تیم چگونه خواهد بود. ما سهمیه را بالاخره حفظ می‌کنیم. هر اتفاقی بیفتد باید این کار را انجام بدهیم و با جان و دل در این راه تلاش کنیم.

سرپرست تیم گل ریحان البرز در خصوص مشکلات این تیم گفت:

قبلاً با اداره ورزش و جوانان و هیأت فوتبال استان مشکلاتی داشتیم که در سه چهار ماه اخیر این مشکلات رفع شده، اما از مسئولان استان مانند استانداری و فرمانداری و همچنین شرکت‌هایی که می‌توانند کمک کنند خواهش می‌کنم در مسائل مالی به ما کمک کنند. حفظ سهمیه استان در لیگ یک، کار راحتی نیست و نیاز به حمایت همه جانبه داریم.

اخبار داغ 

سند بدهی 888 هزار درهمی استقلال در آستانه لیگ قهرمانان آسیا + تصویر چک و قرارداد رادوشوویچ در آسیا دروازه بان شماره یک پرسپولیس شد آزادی 6 مدلینگ زن و مرد از زندان، با عفو رهبری / یک خانم بازیگر هم بود + اسامی و عکس ها ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت فوتبال را فنی ببینیم؛ ژائو کانسلو، فراتر از یک فول بک داور سرشناس آلمانی، قاضی بازی رئال مادرید - لیورپول شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گل ریحان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۶۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیش‌فروش بلیت‌های نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» به نویسندگی و کارگردانی سهراب حسینی از ساعت ۱۲ ظهر امروز ۹ اردیبهشت ماه در سایت تیوال به نشانی tiwall.com/p/doroughmigouyand آغاز می‌شود.

هومن برق‌نورد، سارا رسول‌زاده و سهیل مستجابیان بازیگران این نمایش هستند.

حسن مصطفوی تهیه‌کنندگی این اثر را بر عهده دارد و مریم نراقی مجری طرح پروژه است.

طراحی گریم این پروژه بر عهده بهنام معیریان است و ارکستر موسیقی ۱۵ نفره به آهنگسازی بهزاد عبدی بازیگران را همراهی می‌کنند.

«آن‌ها دروغ می‌گویند» روایت زن و مردی جوان است که پس از آشنایی با هم دست به طراحی یک سرقت می‌زنند و در مسیر این کار فجایعی پیش می‌آید.

این نمایش از ۲۷ اردیبهشت در دو سانس ۱۸:۱۵ و ۲۰:۱۵ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی
  • آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • بازدید مدیر امور عشایر تفتان از مناطق عشایری