Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-05@11:44:12 GMT

افزایش شمار قربانیان کرونا در ترکیه

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۶۲۵۸

افزایش شمار قربانیان کرونا در ترکیه

روند ابتلا و مرگ و میر بر اثر کرونا در ترکیه همچنان صعودی است به طوری که تا صبح امروز شمار قربانیان کووید-۱۹ در این کشور از ۳۲ هزار و ۲۰۰ نفر نیز عبور کرد. ناطقان:  به نقل از سایت وورلد مترز، آمار افراد مبتلا به کرونا در ترکیه تا صبح امروز دوشنبه به سه میلیون و ۴۸۷ هزار و ۵۰ نفر رسید.




ترکیه در روزهای اخیر از لحاظ ابتلای روزانه افراد به کرونا به نوعی رکورددار بوده و در هر روز بیش از ۴۰ هزار نفر از مردم این کشور به کرونا مبتلا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس میانگین هفته‌ای، ترکیه درحال حاضر در رتبه پنجم جهانی از نظر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است.

افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ترکیه پس از آن صورت می‌گیرد که دولت آنکارا محدودیت‌های اعمال شده در این کشور را از ماه مارس میلادی کاهش داده است.

روز دوشنبه هفته گذشته «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه اقدامات محدود کننده جدیدی را در این کشور برای مهار موج جدید اعلام کرد.

بر اساس آمارهای ثبت شده، شمار قربانیان کرونا در ترکیه نیز به ۳۲ هزار و ۲۶۳ نفر رسیده است.

این در حالی است که کارشناسان نسبت به شیوع نوع جدیدی از کرونا در ترکیه هشدار داده‌اند.
منبع: مهر برچسب ها: کرونا ، ترکیه ، ناطقان ، صعودی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کرونا ترکیه ناطقان صعودی کرونا در ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۶۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم ترکیه چقدر است؟

به گزارش صدای ایران از یورونیوز، بر اساس آخرین داده‌های موسسه آمار ترکیه، تورم سالیانه ترکیه در ماه آوریل به ۶۹.۸ درصد افزایش یافت. تورم سالیانه مربوط به قیمت مصرف کننده هم در این کشور در ماه گذشته نزدیک به ۷۰ درصد رسید که کمی کمتر از انتظار بود. این رقم بالاترین نرخ تورم را از نوامبر سال ۲۰۲۲، آن هم به دلیل افزایش شدید قیمت‌ها به ویژه برای هزینه‌های آموزشی، رستوران‌ها و هتل‌ها، به خود اختصاص داده است.

بانک مرکزی ترکیه در ماه مارس نرخ بهره کلیدی خود را به ۵۰ درصد افزایش داد و دلیل آن را ادامه نیاز به مقابله با افزایش تورم در این کشور دانست. این بانک در آن زمان در بیانیه‌ای با اعلام کاهش واردات کالا‌های مصرفی و طلا سایر شاخص‌ها از جمله چسبندگی در تورم خدمات، انتظارات تورمی، ریسک‌های ژئوپلیتیکی و قیمت مواد‌غذایی را عامل تداوم فشار تورمی دانست. بر طبق اعلام بانک مرکزی ترکیه، سیاست پولی انقباضی تا زمان کاهش تورم ماهیانه حفظ خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر
  • اسرائیل و حماس به توافق آتش بس نزدیک شدند+ جزئیات/ هشدار درباره راه افتادن حمام خون در رفح/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج‌های پناهندگان از آلمان
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج های پناهندگان از آلمان
  • جنگ غزه/ شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • تورم ترکیه چقدر است؟
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • افزایش قربانیان سیل کنیا به حدود ۱۹۰ نفر
  • افزایش دوبرابری شمار قربانیان فرونشست اتوبان در چین